KudoZ home » English to Greek » Computers: Hardware

omni-directional

Greek translation: παγκατευθυντική κεραία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:omni-directional
Greek translation:παγκατευθυντική κεραία
Entered by: Evi Prokopi

01:00 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Router user manual
English term or phrase: omni-directional
Antenna Connector: Connect the **omni-directional **antenna to the SMA connector
Συνδέστε την *παγκατευθυντική* κεραία ( του ασύρματου δρομολογητη) στο συνδετήρα SMA

δε λεω... καλο ακουγεται αλλα κατι δεν μου παει καλα.....
socratisv
Greece
(Ακριβώς έτσι)
Explanation:
Όπως το έχεις είναι σωστό.
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Μαλλον εχω πολλες μυγες και μυγιαζομαι παρολο που γλλωσσικα ειναι πανσωστο! Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Πολυκατευθυντήρια, πολυκατευθυντική, κυκλικής λήψης,
Valentini Mellas
5 +1(Ακριβώς έτσι)Evi Prokopi
4Κεραία
Costas Zannis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(Ακριβώς έτσι)


Explanation:
Όπως το έχεις είναι σωστό.


    Reference: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/gr/el/sm/WF17a/A1-1699161-169...
Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Μαλλον εχω πολλες μυγες και μυγιαζομαι παρολο που γλλωσσικα ειναι πανσωστο! Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Και στο http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Πολυκατευθυντήρια, πολυκατευθυντική, κυκλικής λήψης,


Explanation:
Ο όρος σου έχει πολλές αποδόσεις που συγκλοίνουν σε αυτή την ιδέα του "από παντού". Δες:

Κεραία κυκλικής λήψης & εκπομπής, 15dBi (Omni-Directional). Υψηλής ποιότητας. ... Κεραία κυκλικής λήψης & εκπομπής, 14.4dBi (Omni-Directional). ...
www.linkshop.gr/eshop/view_prod.php?idcat=31&idsubcat=190&i...

10. Ποιο τύπο κεραίας θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε στο Σταθμό Βάσης;. Ισοτροπική κεραία (omni-directional). Κατευθυντική κεραία (Directional) ...
www.eett.gr/eng_pages/telec/wireless/Aitish_eid_RadioDiktyo...

Υπάρχουν επίσης οι Πολυκατευθυντικες Κεραίες (omni directional. omni directional, ... επιλέγουμε την κεραία που ταιριάζει περισσότερο σε αυτό ...
broadband.uop.gr/stuff/parousiaseis/keraies_parousiash.pdf



Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI: ..."πανδιευθυντική" Λεξικό Ηλεκτρονικής/Επικοινωνιών, Φρυδάς / Λεξικό Ηλεκτρονικής/Ηλεκτρολογίας, Stan Gibilisco
1 hr

agree  flipendo
3 hrs

agree  AmNeS|A
7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Κεραία


Explanation:
"Κεραία" νέτα σκέτα. Γιατί να την παιδεύουμε με γλωσσοδέτες;
Ας αφήσουμε για στην "κατευθυνόμενη/κατευθυντική" την αγωνία της διαφοροποίησης.



Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4