KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

Tandem Cold Strip Mill

Greek translation: διάταξη πολλαπλής ψυχρής έλασης λωρίδων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tandem Cold Strip Mill
Greek translation:διάταξη πολλαπλής ψυχρής έλασης λωρίδων
Entered by: angelsid

18:23 Mar 28, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Tandem Cold Strip Mill
Από βιογραφικό σημείωμα:
Project: Process Control of a Tandem Cold Strip Mill
angelsid
διάταξη πολλαπλής ψυχρής έλασης λωρίδων
Explanation:
Τη μηχανή έλασης μπορείς να την αποδώσεις και ως έλαστρο.

"Η Sidmar NV (Sidmar) είναι θυγατρική του ομίλου Arbed SA, του οποίου οι κύριες δραστηριότητες συνίστανται στην κατασκευή και τη διανομή πλατέων προϊόντων, κυρίως λωρίδων θερμής και ψυχρής έλασης, καθώς και λαμαρινών μεταλλικής ή/και οργανικής επένδυσης"
http://europa.eu.int/abc/doc/off/bull/el/9701/p102073.htm

"Ψυχρή έλαση: Η διαδικασία αυτή ακολουθείται για την παραγωγή λεπτότερων φύλλων αλουμινίου. Η ψυχρή έλαση γίνεται σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Γίνεται σε μια διάταξη πολλαπλών ελάστρων. Κάθε ένα έλαστρο μειώνει το πάχος της επίπεδης πλάκας ή του ρολλού όπως αυτά παράγονται από την διαδικασία της θερμής έλασης.

Με την ψυχρή έλαση κραμάτων αλουμινίου μπορεί να φθάσει ως και 0,05mm. Το καθαρό αλουμίνιο μπορεί να φθάσει σε πάχη κάτω των 0,003mm. Καθώς προχωρεί ο βαθμός έλασης (συνεχής μείωση του πάχους), το αλουμίνιο σκληραίνει με συνέπεια την απαίτηση μεγαλύτερων δυνάμεων. Έτσι απαιτούνται ενδιάμεσες θερμικές επεξεργασίες προκειμένου να μαλακώνει το μέταλλο.

Φύλλα: Επίπεδα προϊόντα έλασης, ορθογωνικής εγκάρσιας διατομής, με πάχος, μεγαλύτερο από 0,20mm που παραδίνονται σε ευθύγραμμα ή δίσκους με ψαλιδισμένα (ξακρισμένα) ή πριονισμένα άκρα. Φύλλα με πάχος μεγαλύτερο από 6 m.m. ονομάζονται "χοντρά φύλλα"."

Ταινίες: Επίπεδα προϊόντα έλασης, ορθογωνικής εγκάρσιας διατομής με πάχος πάνω από 0,2mm και μέχρι 6mm που παραδίνονται σε ρόλους.

"Λεπτά φύλλα (foil): Eπίπεδα προϊόντα έλασης, πάχους 0,6mm που παραδίνονται σε ρολούς. ΒΑΜΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ: Τα έτοιμα βαμμένα φύλλα αλουμινίου έχουν μια σειρά εφαρμογών εξ αιτίας της υψηλής αντοχής στη διάβρωση, την εύκολη μορφοποίησή τους σε διάφορα σχήματα, την ποικιλία και την αντοχή των χρωματικών επικαλύψεων, τον εύκολο καθαρισμό. Κατάλληλα διαμορφωμένα σε λωρίδες χρησιμοποιούνται για την κάλυψη οροφών, για την κατασκευή ρολών, κατασκευή πορτοπαραθύρων, για την κάλυψη προσόψεων, για την κάλυψη στεγών, για την κατασκευή τεντών και στόρς. Τα φύλλα αλουμινίου μπορούν να συνδυασθούν με πολυουρεθάνη για την δημιουργία προϊόντων με αυξημένες θερμομονωτικές και ηχομονωτικές ιδιότητες."

http://www.alunet.gr/detail.asp?news_id=484&category=Alumini...


Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Thank you!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2διάταξη πολλαπλής ψυχρής έλασης λωρίδων
Lamprini Kosma
4 +1εργοστάσιο κατασκευής εν ψυχρώ φύλλων μετάλλου διατεταγμένων εν σειρά
Valentini Mellas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tandem cold strip mill
εργοστάσιο κατασκευής εν ψυχρώ φύλλων μετάλλου διατεταγμένων εν σειρά


Explanation:
cold roll / cold strip είναι μέθοδοι κοπής και τυλίγματος φύλλων μετάλλου σε θερμοκρασία περιβάλλοντος δηλαδή χωρίς θέρμανση και τήξη.
Για να δεις τι ακριβώς είναι πήγαινε στο :
www.herocrd.com/ assets.htm
www.jindalstainless.com/ cold-rolling.html

Το tandem σημαίνει ότι τα μηχανήματα είναι εν σειρά / παράλληλη διάταξη σα μια μεγάλη γραμμή (κάτι σαν το assembly line)

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
20 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tandem cold strip mill
διάταξη πολλαπλής ψυχρής έλασης λωρίδων


Explanation:
Τη μηχανή έλασης μπορείς να την αποδώσεις και ως έλαστρο.

"Η Sidmar NV (Sidmar) είναι θυγατρική του ομίλου Arbed SA, του οποίου οι κύριες δραστηριότητες συνίστανται στην κατασκευή και τη διανομή πλατέων προϊόντων, κυρίως λωρίδων θερμής και ψυχρής έλασης, καθώς και λαμαρινών μεταλλικής ή/και οργανικής επένδυσης"
http://europa.eu.int/abc/doc/off/bull/el/9701/p102073.htm

"Ψυχρή έλαση: Η διαδικασία αυτή ακολουθείται για την παραγωγή λεπτότερων φύλλων αλουμινίου. Η ψυχρή έλαση γίνεται σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Γίνεται σε μια διάταξη πολλαπλών ελάστρων. Κάθε ένα έλαστρο μειώνει το πάχος της επίπεδης πλάκας ή του ρολλού όπως αυτά παράγονται από την διαδικασία της θερμής έλασης.

Με την ψυχρή έλαση κραμάτων αλουμινίου μπορεί να φθάσει ως και 0,05mm. Το καθαρό αλουμίνιο μπορεί να φθάσει σε πάχη κάτω των 0,003mm. Καθώς προχωρεί ο βαθμός έλασης (συνεχής μείωση του πάχους), το αλουμίνιο σκληραίνει με συνέπεια την απαίτηση μεγαλύτερων δυνάμεων. Έτσι απαιτούνται ενδιάμεσες θερμικές επεξεργασίες προκειμένου να μαλακώνει το μέταλλο.

Φύλλα: Επίπεδα προϊόντα έλασης, ορθογωνικής εγκάρσιας διατομής, με πάχος, μεγαλύτερο από 0,20mm που παραδίνονται σε ευθύγραμμα ή δίσκους με ψαλιδισμένα (ξακρισμένα) ή πριονισμένα άκρα. Φύλλα με πάχος μεγαλύτερο από 6 m.m. ονομάζονται "χοντρά φύλλα"."

Ταινίες: Επίπεδα προϊόντα έλασης, ορθογωνικής εγκάρσιας διατομής με πάχος πάνω από 0,2mm και μέχρι 6mm που παραδίνονται σε ρόλους.

"Λεπτά φύλλα (foil): Eπίπεδα προϊόντα έλασης, πάχους 0,6mm που παραδίνονται σε ρολούς. ΒΑΜΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ: Τα έτοιμα βαμμένα φύλλα αλουμινίου έχουν μια σειρά εφαρμογών εξ αιτίας της υψηλής αντοχής στη διάβρωση, την εύκολη μορφοποίησή τους σε διάφορα σχήματα, την ποικιλία και την αντοχή των χρωματικών επικαλύψεων, τον εύκολο καθαρισμό. Κατάλληλα διαμορφωμένα σε λωρίδες χρησιμοποιούνται για την κάλυψη οροφών, για την κατασκευή ρολών, κατασκευή πορτοπαραθύρων, για την κάλυψη προσόψεων, για την κάλυψη στεγών, για την κατασκευή τεντών και στόρς. Τα φύλλα αλουμινίου μπορούν να συνδυασθούν με πολυουρεθάνη για την δημιουργία προϊόντων με αυξημένες θερμομονωτικές και ηχομονωτικές ιδιότητες."

http://www.alunet.gr/detail.asp?news_id=484&category=Alumini...




Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
18 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Στέλλα! :-)

agree  marina2002
1 day13 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα! :-)