KudoZ home » English to Greek » Computers: Systems, Networks

interrupt endpoints

Greek translation: απολήξεις διακοπής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interrupt endpoints
Greek translation:απολήξεις διακοπής
Entered by: Spiros Doikas

21:54 May 21, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: interrupt endpoints
Low-speed devices support a maximum of three pipes per function: a control pipe at endpoint number zero plus two additional pipes (either two control pipes, a control pipe and a interrupt endpoint, or two interrupt endpoints).
dchiladaki
απολήξεις διακοπής
Explanation:
H Microsoft μεταφράζει τα endpoints ως απολήξεις.

Indicates that the returned endpoints associated with the source object must belong to or be derived from the specified class
Δηλώνει ότι οι επιστρεφόμενες ***απολήξεις*** που συσχετίζονται με το αντικείμενο προέλευσης πρέπει να ανήκουν στην κλάση που έχει καθοριστεί ή να προέρχονται από αυτήν

No endpoints could be determined.
Δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστούν ***απολήξεις***
Microsoft Glossaries
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3απολήξεις διακοπής
Spiros Doikas
3 +3τερματικά (τελικά) σημεία διακοπών
Lamprini Kosma
4 +1ακραία σημεία διακοπής
Nick Lingris
4σημείο τέλους της διακοπής
Vicky Papaprodromou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σημείο τέλους της διακοπής


Explanation:
According to Microsoft Glossaries:

endpoint = σημείο κατάληξης, απόληξη, σημείο τέλους



Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ακραία σημεία διακοπής


Explanation:
Σύμφωνα με το γλωσσάρι teleterm, κάποια λεξικά πληροφορικής, τη χρήση του όρου στα μαθηματικά και την αντιστρεψιμότητα του όρου.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Catherine Christaki
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
τερματικά (τελικά) σημεία διακοπών


Explanation:
Νομίζω ότι ο όρος εδώ δεν χρησιμοποιείται με τη μαθηματική έννοια, αλλά αναφέρεται σε ασύγχρονη μεταφορά δεδομένων (με χρήση διακοπών).

"Interrupt. Interrupt endpoints are used to transport time-sensitive data with more error checking than is available for Isochronous endpoints. In the USB 1.0 specification, Interrupt endpoints were only defined for device-to-host transfers. In the USB 1.1 specification, Interrupt endpoints have been made symmetrical, so there are also host-to-device interrupt endpoints.
Interrupt endpoints are intended to be used to transport asynchronous information. Like Isochronous endpoints, bandwidth is assigned to interrupt endpoints, guaranteeing a certain minimum transfer rate. However Interrupt endpoints take much less bandwidth than Isochronous endpoints, at the cost of longer latency. "
http://www.mcci.com/mcci-v3/l4_usb_firmware_dpoverview.html

"Ο πιο απλός τρόπος μεταφοράς δεδομένων είναι η ασύγχρονη (asynchronous) μεταφορά που υποστηρίζεται από τα περισσότερα πρωτόκολλα επικοινωνίας. Ο αποστολέας στέλνει ένα πακέτο δεδομένων στον παραλήπτη και περιμένει από αυτόν επιβεβαίωση της αποστολής. Αν τα δεδομένα μεταφέρθηκαν σωστά, ο παραλήπτης στέλνει θετική επιβεβαίωση και περιμένει το επόμενο πακέτο δεδομένων. Στην περίπτωση που ο αποστολέας δεν λάβει επιβεβαίωση λήψης μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα ή λάβει αρνητική επιβεβαίωση, τότε τα δεδομένα ξαναστέλνονται ή ακολουθείται κάποια διαδικασία διόρθωσης των λαθών. Κατά την ασύγχρονη μεταφορά δηλαδή, ο χρόνος που χρειάζεται για την αποστολή των δεδομένων δεν μπορεί να προβλεφθεί, καθώς δεν υπάρχει σταθερή ροή δεδομένων. "
http://www.in.gr/Articles/Article.asp?ArticleId=20239&Curren...






Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
19 hrs
  -> Thanks! :-)

agree  xxxx-Translator
2 days18 hrs
  -> Thanks! :-)

agree  Nektaria Notaridou
1548 days
  -> Thanks! :-)

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
απολήξεις διακοπής


Explanation:
H Microsoft μεταφράζει τα endpoints ως απολήξεις.

Indicates that the returned endpoints associated with the source object must belong to or be derived from the specified class
Δηλώνει ότι οι επιστρεφόμενες ***απολήξεις*** που συσχετίζονται με το αντικείμενο προέλευσης πρέπει να ανήκουν στην κλάση που έχει καθοριστεί ή να προέρχονται από αυτήν

No endpoints could be determined.
Δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστούν ***απολήξεις***
Microsoft Glossaries

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
20 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
21 hrs

agree  Nektaria Notaridou
1547 days