KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

Connecting to PS/2

Greek translation: σύνδεση σε (θύρα) PS/2


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Connecting to PS/2
Greek translation:σύνδεση σε (θύρα) PS/2
Entered by: Assimina Vavoula

11:26 Oct 27, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Connecting to PS/2
ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΟΔΗΓΙΩΝ

Connecting to PS/2
For Windows XP, 2000, ME and 98 make sure your computer is switched off, unplug your old mouse and connect the new one. Restart your computer, it will automatically recognise the new mouse.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "PS/2".
THANKS GUYS....
Assimina Vavoula
Greece
σύνδεση σε (θύρα) PS/2
Explanation:
PS/2 - Θύρα ποντικιού στο πίσω μέρος της θήκης του υπολογιστή (Websters New World-λεξικο Πληροφορικής- Εκδ. Γκιούρδας,8η-2001)
Selected response from:

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Grading comment
Καλησπέρα, Σπύρος. ΆΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Έχασα το e-mail sou.... Sorry...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +13σύνδεση σε (θύρα) PS/2
Spyros Chryssikopoulos
5 -2Play station 2
Tessy_vas


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
connecting to ps/2
Play station 2


Explanation:
ask areti; she knows better!!! he he! filia

Tessy_vas
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Spyros Chryssikopoulos: Prokeitai gia typo 8yras toy H/Y kai oxi gia PS2 - Playstation 2
3 mins
  -> ok, paw paso, mprosta ston spyro!!! ypokleinomai sto megaleio twn gnwsewn tou epi twn ilektronikwn!!!!

disagree  socratisv: Vasika, to PS/2 einai h strogili thira ya to podiki h to pliktrologio:-D
19 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +13
connecting to ps/2
σύνδεση σε (θύρα) PS/2


Explanation:
PS/2 - Θύρα ποντικιού στο πίσω μέρος της θήκης του υπολογιστή (Websters New World-λεξικο Πληροφορικής- Εκδ. Γκιούρδας,8η-2001)


    Reference: http://www.webopedia.com/TERM/P/PS_2_port.html
Spyros Chryssikopoulos
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Καλησπέρα, Σπύρος. ΆΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Έχασα το e-mail sou.... Sorry...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  elzosim
3 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Betty Revelioti: Καλό Σαββατοκύριακο Σπύρο.
9 mins
  -> Ευχαριστω πολύ- Καλο Σαββατοκύριακο Μπέτυ

agree  Tessy_vas
9 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Effie Emmanouilidou
14 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Helen Chrysanthopoulou
17 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  socratisv: Port/Connector PS/2 (Personal System/2 )και το πληκτρολογιο σε παρομοια θυρα δε μπαινει? http://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_connector
17 mins
  -> Ευχαριστω πολύ-Σωστά, απλά υπογράμμισα τη χρήση ποντικιού για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

agree  Ioanna Karamanou
19 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  flipendo
38 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Marina Varouta
59 mins
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr
  -> Ευχαριστω πολύ

agree  Alexandros Mouratidis
2 hrs

agree  AmNeS|A
4 hrs