KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

GPRS airtime contract

Greek translation: σύμβαση παραχώρησης χρόνου εκπομπής GPRS


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GPRS airtime contract
Greek translation:σύμβαση παραχώρησης χρόνου εκπομπής GPRS
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

22:40 Dec 17, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / software
English term or phrase: GPRS airtime contract
"Services" means data transmission and other services offered by X under a GPRS airtime contract.

Χρειάζομαι βοήθεια κυρίως όσον αφορά το airtime contract. Το GPRS (το βρήκα ως General Packet Radio Service) θα το αφήσω μάλλον έτσι (GPRS), εάν κατάλαβα καλά είναι κάρτα δεδομένων.
angelsid
σύμβαση παραχώρησης χρόνου εκπομπής GPRS
Explanation:
Το GPRS συνήθως δεν μεταφράζεται, σημαίνειGeneral Packet Radio Service και ελληνικά Γενική Πακετομεταγόμενη Ραδιοϋπηρεσία (σύμφωνα με το ΙΑΤΕ) ή Γενικό Πακέτο Μεταβίβασης Πληροφοριών κατά άλλους. Μια έρευνα στο Google θα σε οδηγήσει σε πολλά μονοπάτια, διάλεξε και πάρε.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ!
Αγγελική
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4σύμβαση παραχώρησης χρόνου εκπομπής GPRS
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1συμβόλαιο εκχώρησης χρόνου για ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή
Costas Zannis
3Σύμβαση χρήσης αερόχρονου (ή χρόνου εκπομπής)
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gprs airtime contract
συμβόλαιο εκχώρησης χρόνου για ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή


Explanation:
.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gprs airtime contract
Σύμβαση χρήσης αερόχρονου (ή χρόνου εκπομπής)


Explanation:
http://www.citibank.com/greece/consumer/products/cards/diner...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 31 mins (2003-12-18 08:12:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pressreleases.gr/news/company/89179763/1484.html

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
gprs airtime contract
σύμβαση παραχώρησης χρόνου εκπομπής GPRS


Explanation:
Το GPRS συνήθως δεν μεταφράζεται, σημαίνειGeneral Packet Radio Service και ελληνικά Γενική Πακετομεταγόμενη Ραδιοϋπηρεσία (σύμφωνα με το ΙΑΤΕ) ή Γενικό Πακέτο Μεταβίβασης Πληροφοριών κατά άλλους. Μια έρευνα στο Google θα σε οδηγήσει σε πολλά μονοπάτια, διάλεξε και πάρε.


    Reference: http://www.germanos.com.cy/toplinks/faq/faq_a_4.html
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ!
Αγγελική

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
30 mins
  -> :-)

agree  Natassa Iosifidou
31 mins
  -> :-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> :-)

agree  Valentini Mellas
7 hrs
  -> :-)