KudoZ home » English to Greek » Cooking / Culinary

Light Muscovado sugar

Greek translation: ανοιχτή καστανή/ανοιχτόχρωμη ζάχαρη Muscovado


16:35 Nov 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Cooking / Culinary / Ingredients
English term or phrase: Light Muscovado sugar
Είναι για μετάφραση συνταγής. Την έχω ήδη βρει ως ζάχαρη Muscovado, δηλαδή με την αγγλική ονομασία. Οι μαύρη και καστανή είναι 2 διαφορετικά είδη από αυτήν. Καμιά ιδέα πως είναι η ελληνική εκδοχή της? Επίσης, ποια η γνώμη σας για πώς θα μεταφράζαμε το 'light'?
elena09
Greek translation:ανοιχτή καστανή/ανοιχτόχρωμη ζάχαρη Muscovado
Explanation:
Υπάρχει dark και light muscovado, επίθετα που αναφέρονται στο χρώμα και την πυκνότητά της.
http://www.deliaonline.com/ingredients/sugars-and-syrups,244...
http://www.wholesomesweeteners.com/products/Industrial___Bul...
http://www.chefinlove.gr/det_news.php?cid=196&id=179
Selected response from:

Nektaria Notaridou
Grading comment
ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6ανοιχτή καστανή/ανοιχτόχρωμη ζάχαρη Muscovado
Nektaria Notaridou
3 +1ανοιχτόχρωμη ζάχαρη τύπου muscovado
Natassa Iosifidou


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
light muscovado sugar
ανοιχτόχρωμη ζάχαρη τύπου muscovado


Explanation:
Μία πρόταση.

http://www.chefinlove.gr/det_news.php?cid=196&id=179

Δες κι εδώ http://ell.proz.com/kudoz/1439714

Natassa Iosifidou
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
14 hrs
  -> Ευχαριστώ!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
light muscovado sugar
ανοιχτή καστανή/ανοιχτόχρωμη ζάχαρη Muscovado


Explanation:
Υπάρχει dark και light muscovado, επίθετα που αναφέρονται στο χρώμα και την πυκνότητά της.
http://www.deliaonline.com/ingredients/sugars-and-syrups,244...
http://www.wholesomesweeteners.com/products/Industrial___Bul...
http://www.chefinlove.gr/det_news.php?cid=196&id=179

Nektaria Notaridou
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
7 mins

agree  Evi Prokopi
43 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  socratisv
5 hrs

agree  xxxd_vachliot
14 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days