KudoZ home » English to Greek » Cosmetics, Beauty

Flash Your Hair Away!

Greek translation: Απαλαγείτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flash Your Hair Away!
Greek translation:Απαλαγείτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!
Entered by: aggelpan

19:39 Jan 15, 2008
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Flash Your Hair Away!
Για συσκευή αποτρίχωσης με παλμικό φως. Καμια καλή ιδέα; Για να μη βάλω απλά "Εξαφανίστε την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!" :/
aggelpan
Greece
Απαλαγείτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!
Explanation:
Διώξτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!
Τέλος στην ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!

Δεν είναι και τόσο πρωτότυπες προτάσεις, αλλά με το " αστραπιαία" αποδίδεις εν μέρει το στιγμιαίο χαρακτήρα του "flash"

--------------------------------------------------
Note added at 30 minutes (2008-01-15 20:10:04 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: Διώξτε (άμεσα) αστραπιαία την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!

--------------------------------------------------
Note added at 40 minutes (2008-01-15 20:19:59 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, μπορείς να κοτσάρεις και το πως:
με τη μέθοδο της φωτοαποτριχωσης,
με παλμικό φως




--------------------------------------------------
Note added at 47 minutes (2008-01-15 20:27:55 GMT)
--------------------------------------------------

ΑπαλΛαγείτε...
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +7Απαλαγείτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!
socratisv
3Στο Π & Φ: Παλμικό Φως και τέρμα οι τρίχες!Andras Mohay
3Εξαφανίστε άμεσα την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα με παλμικό φως!Assimina Vavoula


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flash your hair away!
Εξαφανίστε άμεσα την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα με παλμικό φως!


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2008-01-15 20:22:10 GMT)
--------------------------------------------------

Εξαφανίστε αστραπιαία ..... (από το flash = αστραπή/ αστραπιαία ως επίρρημα)

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-01-15 20:23:24 GMT)
--------------------------------------------------

Εξαφανίστε αστραπιαία την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα με τη μέθοδο της φωτοαποτριχωσης/με παλμικό φως...

Assimina Vavoula
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Σ' ευχαριστώ Ασημίνα! Βασικά μου άρεσε το λογοπαίγνιο του αγγλικού κειμένου και ψάχνω κάτι αντίστοιχο. Δύσκολο μάλλον!


28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +7
flash your hair away!
Απαλαγείτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!


Explanation:
Διώξτε (άμεσα) αστραπιαία από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!
Τέλος στην ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!

Δεν είναι και τόσο πρωτότυπες προτάσεις, αλλά με το " αστραπιαία" αποδίδεις εν μέρει το στιγμιαίο χαρακτήρα του "flash"

--------------------------------------------------
Note added at 30 minutes (2008-01-15 20:10:04 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: Διώξτε (άμεσα) αστραπιαία την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!

--------------------------------------------------
Note added at 40 minutes (2008-01-15 20:19:59 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, μπορείς να κοτσάρεις και το πως:
με τη μέθοδο της φωτοαποτριχωσης,
με παλμικό φως




--------------------------------------------------
Note added at 47 minutes (2008-01-15 20:27:55 GMT)
--------------------------------------------------

ΑπαλΛαγείτε...

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους!
Notes to answerer
Asker: Καθόλου κακό το "αστραπιαία"! Ευχαριστώ Σωκράτη!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: «Απαλλαγείτε», αλλά σωστά γραμμένο. Για ρίξε μια διόρθωση.:-)
11 mins
  -> το λέω από το πρωί στον εαυτό μου... δεν είναι η μέρα μου (είμαι αδιόρθωτος το ξέρω.....)

agree  Assimina Vavoula: Καλό φίλε μου... και με την προσθήκη (το κοτσάρισμα δηλ.)
15 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ (έπρεπε να βάλω εισαγωγικά στο " κοτσάρισμα" ;))

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
16 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Σταμάτη. Καλό σου βράδυ.

agree  Evi Prokopi
44 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Εύη. Καλημέρα

agree  Anastasia Giagopoulou
10 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Αναστασία. Καλημέρα

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Νάντια. Καλημέρα

agree  Helen Chrysanthopoulou
22 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Ελένη. Καλημέρα

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flash your hair away!
Στο Π & Φ: Παλμικό Φως και τέρμα οι τρίχες!


Explanation:
-

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Έξυπνο το Π & Φ, ευχαριστώ Andras! :)