KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

self-designed major

Greek translation: ατομικό πρόγραμμα σπουδών (βασικού/πρωτεύοντος μαθήματος/ βασικής κατεύθυνσης)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-designed major
Greek translation:ατομικό πρόγραμμα σπουδών (βασικού/πρωτεύοντος μαθήματος/ βασικής κατεύθυνσης)
Entered by: Spiros Doikas

17:11 Nov 28, 2008
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy / Faculty manual
English term or phrase: self-designed major
This term refers to academic programs, curricula and so forth.
ginakostoulias
ατομικό πρόγραμμα σπουδών (βασικού/πρωτεύοντος μαθήματος/ βασικής κατεύθυνσης)
Explanation:
http://www.google.gr/search?q="ατομικό πρόγραμμα σπουδών&ie=...

. Σπουδών του Τμήματος και τα μαθήματα που αυτό περιέχει, οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν και να συγκροτήσουν το δικό τους ατομικό πρόγραμμα σπουδών. ...
www.soc.uoc.gr/social/organosi_spoudon.htm

Με τα μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ) κάθε φοιτητής χτίζει το Ατομικό του Πρόγραμμα Σπουδών, ανάλογα με τα γνωστικά του ενδιαφέροντα και τις μαθησιακές του ...
polhist.panteion.gr/index.php?option=com_content&view=section&id=6&Itemid=19

http://eng.proz.com/kudoz/english_to_greek/social_science_so...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ατομικό πρόγραμμα σπουδών (βασικού/πρωτεύοντος μαθήματος/ βασικής κατεύθυνσης)
Spiros Doikas
5Ατομικό Πρόγραμμα ΣπουδώνMario Partassas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ατομικό πρόγραμμα σπουδών (βασικού/πρωτεύοντος μαθήματος/ βασικής κατεύθυνσης)


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="ατομικό πρόγραμμα σπουδών&ie=...

. Σπουδών του Τμήματος και τα μαθήματα που αυτό περιέχει, οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν και να συγκροτήσουν το δικό τους ατομικό πρόγραμμα σπουδών. ...
www.soc.uoc.gr/social/organosi_spoudon.htm

Με τα μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ) κάθε φοιτητής χτίζει το Ατομικό του Πρόγραμμα Σπουδών, ανάλογα με τα γνωστικά του ενδιαφέροντα και τις μαθησιακές του ...
polhist.panteion.gr/index.php?option=com_content&view=section&id=6&Itemid=19

http://eng.proz.com/kudoz/english_to_greek/social_science_so...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 84
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
6 mins

agree  Assimina Vavoula
9 mins

agree  socratisv
52 mins

agree  Vicky Papaprodromou
7 hrs

agree  Krisztina Lelik
12 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ατομικό Πρόγραμμα Σπουδών


Explanation:
Προγράμματα Σπουδών σχεδιασμένα με βάση τις προσωπικές επιλογές του φοιτητή και τα προσωπικά του ενδιαφέροντα. Η επιλογή γίνεται με βάση συγκεκριμένες γενικές οδηγίες από το πανεπιστήμιο.

Example sentence(s):
  • A self-designed major typically blends two or more distinct academic areas of interest in a unique and well-defined course of study.
  • Κάθε μεταπτυχιακός φοιτητής, με τη συνεργασία και την έγκριση του Συμβούλου Σπουδών, καταρτίζει ατομικό πρόγραμμα σπουδών που να ανταποκρ

    Reference: http://www.usm.maine.edu
    Reference: http://www.uvm.edu
Mario Partassas
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8