KudoZ home » English to Greek » Engineering (general)

impulse sprinkler

Greek translation: ωστικός εκτοξευτήρας δέσμης νερού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:impulse sprinkler
Greek translation:ωστικός εκτοξευτήρας δέσμης νερού
Entered by: Natassa Iosifidou

16:28 Dec 15, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / agricultural tools
English term or phrase: impulse sprinkler
Από σύστημα άρδευσης

impulse sprinkler with unique water spreader

Εικόνα εδώ:

http://www.twowests.co.uk/TwoWestsSite/pages/product/product...
Natassa Iosifidou
Greece
ωστικός εκτοξευτήρας δέσμης νερού
Explanation:
http://216.239.59.104/search?q=cache:IYQ7FaaxZ2UJ:www.improv...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 45 mins (2005-12-15 18:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:x4qzIETTU1IJ:www.twowes...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 47 mins (2005-12-15 18:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:5KsHsYB2YTUJ:lawn-and-g...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 50 mins (2005-12-15 18:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:a1VW788nk18J:www.redhil...

οι εκτοξευτήρες αυτοί περιστρέφονται διαγράφοντας τόξο κύκλου ή και ολόκληρη περιστροφή.
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους τρεις!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ωστικός εκτοξευτήρας δέσμης νερού
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
4(κυκλικό) ποτιστικό ώσης
Nikos Mastrakoulis
3καταιονητήρας / καταιονιστήρας ώσης
Spiros Doikas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καταιονητήρας / καταιονιστήρας ώσης


Explanation:
...

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ωστικός εκτοξευτήρας δέσμης νερού


Explanation:
http://216.239.59.104/search?q=cache:IYQ7FaaxZ2UJ:www.improv...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 45 mins (2005-12-15 18:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:x4qzIETTU1IJ:www.twowes...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 47 mins (2005-12-15 18:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:5KsHsYB2YTUJ:lawn-and-g...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 50 mins (2005-12-15 18:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:a1VW788nk18J:www.redhil...

οι εκτοξευτήρες αυτοί περιστρέφονται διαγράφοντας τόξο κύκλου ή και ολόκληρη περιστροφή.

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους τρεις!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
15 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι, Κώστα!

agree  Nektaria Notaridou
1340 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(κυκλικό) ποτιστικό ώσης


Explanation:
Στην αγορά τα συστήματα αυτά αναφέρονται ως "ποτιστικά (συστήματα)", ενώ ο όρος "καταιονητήρας / καταιονιστήρας" αναφέρεται σχεδόν αποκλειστικά για συστήματα πυρόσβεσης και συστήματα πλύσης.


    Reference: http://www.agrokip.gr/default.asp?ElementId=225
Nikos Mastrakoulis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek