KudoZ home » English to Greek » Environment & Ecology

regime

Greek translation: καθεστώς, τάξη πραγμάτων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:regime
Greek translation:καθεστώς, τάξη πραγμάτων
Entered by: Valentini Mellas

16:19 Mar 20, 2007
English to Greek translations [Non-PRO]
Science - Environment & Ecology / university
English term or phrase: regime
a proposed plan/pattern. in context of 'we propose that a regime with anincreased variability of temperatures may be able to account for summer 2003
georgiam
καθεστώς, τάξη πραγμάτων
Explanation:
ουσ. καθεστώς, πολίτευμα: communist regime κομουνιστικό καθεστώς # μτφ. κρατούσα τάξη πραγμάτων, "καθεστώς": under the present regime υπό την κρατούσα τάξη πραγμάτων # βλ. regimen

Από ΙΑΤΕ:

EN wind characteristics
wind regime
wind conditions
wind climate
EL αιολική κλιματολογία
αιολικά χαρακτηριστικά

EN ozone regime
EL καθεστώς του όζοντος

Παραθέτω το λήμμα που δίνει την απόδοση ως κλιματολογία / χαρακτηριστικά γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αλλά και επειδή ίσως να υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να αναφέρεται σε αυτή την έννοια του όρου και όχι στην συνηθισμένη που όλοι ξέρουμε.

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6καθεστώς, τάξη πραγμάτων
Valentini Mellas
4 +3καθεστώς
Nick Lingris


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
καθεστώς, τάξη πραγμάτων


Explanation:
ουσ. καθεστώς, πολίτευμα: communist regime κομουνιστικό καθεστώς # μτφ. κρατούσα τάξη πραγμάτων, "καθεστώς": under the present regime υπό την κρατούσα τάξη πραγμάτων # βλ. regimen

Από ΙΑΤΕ:

EN wind characteristics
wind regime
wind conditions
wind climate
EL αιολική κλιματολογία
αιολικά χαρακτηριστικά

EN ozone regime
EL καθεστώς του όζοντος

Παραθέτω το λήμμα που δίνει την απόδοση ως κλιματολογία / χαρακτηριστικά γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αλλά και επειδή ίσως να υπάρχει μία μικρή πιθανότητα να αναφέρεται σε αυτή την έννοια του όρου και όχι στην συνηθισμένη που όλοι ξέρουμε.

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: mporw na xrhsimopoihsw ti lexh protypo?giati pisteuw se auto to context i lexi regime simainei pattern


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Άργησες!
2 mins

agree  socratisv
3 mins

agree  Vicky Papaprodromou
53 mins

agree  Angeliki Papadopoulou
1 hr

agree  Assimina Vavoula
5 hrs

agree  xxxPattyPie
20 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
καθεστώς


Explanation:
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
3 mins

agree  Assimina Vavoula
5 hrs

agree  Evi Prokopi
13 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Elena Petelos