Macro funds

Greek translation: αμοιβαία μακροοικονομικών εξελίξεων

English term or phrase:Macro funds
Greek translation:αμοιβαία μακροοικονομικών εξελίξεων
Entered by: Assimina Vavoula

19:17 Nov 22, 2006
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Macro funds
Market Trend or Directional strategies are used by the majority of hedge funds. These strategies have a large degree of exposure to the broad movements of the market. Such strategies include:

- Macro funds. This type of strategy involves looking at global trends and placing large directional bets on for example currencies, interest rates, or commodities;
- Long/Short strategies try to exploit perceived anomalies in the prices of securities. ‘Equity hedge’ strategies involve holding a portfolio of long and short stock positions in order to negate the impact of general market movements. In this way the funds may have positive performance irrespective of the direction of the market;
- Emerging market strategies involve investing in emerging markets which tend to have higher inflation and volatile growth. This strategy often does not involve shorting or hedging due to restrictions that may be in place in many emerging markets on short sales.
Assimina Vavoula
Greece
αμοιβαία μακροοικονομικών εξελίξεων
Explanation:
Προτείνω μια απόδοση που να μην επικεντρώνεται στο αόριστο στοιχείο του κινδύνου αλλά να περιέχει το «μάκρο» και να βοηθά και στην αντιστρεψιμότητα της μετάφρασης.

Γράφει στο Οικονομικό Χ-Σ:

Κερδοσκοπικά αμοιβαία κεφάλαια (hedge funds) λίαν υψηλού κινδύνου. Οι διοικήσεις τους αναλαμβάνουν (take a position) *μακροπρόθεσμους κινδύνους*, δηλ. ρισκάρουν επάνω στις διακυμάνσεις οποιουδήποτε προϊόντος (φυσικού ή χρηματοοικονομικού), συναλλάγματος, χρηματιστηριακού δείκτη, του συνόλου της οικονομίας κλπ.

Και στην Καθημερινή:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_2...|01%2601-0201!cod210201$36289.html
Η λιγότερο «δημοφιλής» κατηγορία hedge funds, είναι τα macro funds, τα οποία επικεντρώνονται στις *μακροοικονομικές εξελίξεις* της παγκόσμιας οικονομίας, και συμπεριλαμβάνουν την τοποθέτηση «στοιχημάτων» στην πορεία των αγορών συναλλάγματος, όπως και άλλων αγορών.

Στο μέλλον, ίσως να ονομάζονται απλώς μακροκεφάλαια ή μακροαμοιβαία.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ Νίκο... Καλό απόγευμα...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4αμοιβαία μακροοικονομικών εξελίξεων
Nick Lingris
4κερδοσκοπικά αμοιβαία κεφάλαια λίαν υψηλού κινδύνου
flipendo


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
macro funds
κερδοσκοπικά αμοιβαία κεφάλαια λίαν υψηλού κινδύνου


Explanation:
Χρυσοβιτσιώτης

flipendo
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
macro funds
αμοιβαία μακροοικονομικών εξελίξεων


Explanation:
Προτείνω μια απόδοση που να μην επικεντρώνεται στο αόριστο στοιχείο του κινδύνου αλλά να περιέχει το «μάκρο» και να βοηθά και στην αντιστρεψιμότητα της μετάφρασης.

Γράφει στο Οικονομικό Χ-Σ:

Κερδοσκοπικά αμοιβαία κεφάλαια (hedge funds) λίαν υψηλού κινδύνου. Οι διοικήσεις τους αναλαμβάνουν (take a position) *μακροπρόθεσμους κινδύνους*, δηλ. ρισκάρουν επάνω στις διακυμάνσεις οποιουδήποτε προϊόντος (φυσικού ή χρηματοοικονομικού), συναλλάγματος, χρηματιστηριακού δείκτη, του συνόλου της οικονομίας κλπ.

Και στην Καθημερινή:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_2...|01%2601-0201!cod210201$36289.html
Η λιγότερο «δημοφιλής» κατηγορία hedge funds, είναι τα macro funds, τα οποία επικεντρώνονται στις *μακροοικονομικές εξελίξεις* της παγκόσμιας οικονομίας, και συμπεριλαμβάνουν την τοποθέτηση «στοιχημάτων» στην πορεία των αγορών συναλλάγματος, όπως και άλλων αγορών.

Στο μέλλον, ίσως να ονομάζονται απλώς μακροκεφάλαια ή μακροαμοιβαία.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 299
Grading comment
Ευχαριστώ Νίκο... Καλό απόγευμα...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Alexandra Fakalou
13 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Tessy_vas
4 days