KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

Hellenisation

Greek translation: ελληνοποίηση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hellenisation
Greek translation:ελληνοποίηση
Entered by: Spiros Doikas

14:22 Aug 27, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Hellenisation
Tax Hellenisation
Maria Arelaki
ελληνοποίηση
Explanation:
http://www.google.gr/search?q=ελληνοποίηση hellenization&ie=...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ελληνοποίηση
Spiros Doikas
4 +2εξελληνισμός
Haralabos Papatheodorou
4προσαρμογή φορολογικών δεδομένων με τα οριζόμενα στην ελληνική νομοθεσία
Valentini Mellas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
hellenisation
ελληνοποίηση


Explanation:
http://www.google.gr/search?q=ελληνοποίηση hellenization&ie=...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 62
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: και εξελληνισμός (as usual, clear context is more than welcome;))
3 mins

agree  Evi Prokopi
4 mins

agree  Vicky Papaprodromou
28 mins

agree  xxxgrigorios
44 mins

agree  Assimina Vavoula
3 hrs

disagree  ntaras: Ο όρος ελληνοποίηση είναι ακόμα αδόκιμος -χαρακτηριστικό πως δεν υπάρχει σε κανένα σύγχρονο λεξικό
5 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hellenisation
εξελληνισμός


Explanation:
http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=186.0

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgrigorios
39 mins

agree  Assimina Vavoula
3 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tax Hellenisation
προσαρμογή φορολογικών δεδομένων με τα οριζόμενα στην ελληνική νομοθεσία


Explanation:
Εάν και εφόσον το κείμενό σου αναφέρεται σε κάτι τέτοιο (δεν μας δίνεις και περισσότερο κείμενο). Συνήθως η "ελληνικοποίηση" σε αυτά τα θέματα είναι ότι θα προστεθούν ή αφαιρεθούν είδη φόρου ώστε το κείμενο να περιέχει όλα τα πεδία που θεωρούνται απαραίτητα από την ελληνική νομοθεσία. Αυτό το κάνουμε συχνά και σε λογισμικό ERP μια και το λογιστικό τους κομμάτι πάντα περνά "hellenisation" ώστε να πληροί όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει η ελληνική νομοθεσία.

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 40




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Evi Prokopi