KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

disorderly failure

Greek translation: ανώμαλη χρεοκοπία/χρεωκοπία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disorderly failure
Greek translation:ανώμαλη χρεοκοπία/χρεωκοπία
Entered by: Ivi Rocou

08:54 Feb 20, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: disorderly failure
a disorderly failure of AIG would have severely threatened global financial stbility...
Venia Spai
Greece
ανώμαλη χρεοκοπία/χρεωκοπία
Explanation:
Investment firms and market operators operating an MTF shall monitor the transactions undertaken by their users under their systems in order to identify breaches of those rules, disorderly trading conditions or conduct that may involve market abuse.

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Smernice_MiFID_pdf.pdf


Οι επιχειρήσεις επενδύσεων και οι διαχειριστές αγοράς που διαχειρίζονται ΠΜΔ παρακολουθούν τις συναλλαγές που επιχειρούν οι χρήστες του μέσω των συστημάτων τους προκειμένου να εντοπίζονται οι παραβάσεις των κανόνων αυτών, οι ανώμαλες συνθήκες διαπραγμάτευσης ή οι μορφές συμπεριφοράς που ενδέχεται να συνιστούν κατάχρηση της αγοράς.

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Smernice_MiFID_pdf.pdf

a failing in business : BANKRUPTCY
http://www.merriam-webster.com/dictionary/failure

...δεν γεννιέται από τη συµµετοχή του στην ανώµαλη αυτή οµόρρυθµη ή ετερρόρυθµη εταιρία κανένα δικαίωµα,
(κείμενο υπουργείου Οικονομικών)
http://www.taxheaven.gr/show_law.php?id=345&client=pdf.
Selected response from:

Ivi Rocou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ανώμαλη χρεοκοπία/χρεωκοπίαIvi Rocou
3"άτακτη" κατάρρευσηAlexandra Dimou


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"άτακτη" κατάρρευση


Explanation:
(Το επίθετο σε εισαγωγικά.)
Στην Καθημερινή: "Η κατάρρευση θα απειλούσε την παγκόσμια χρηματοοικονομική σταθερότητα και ταυτόχρονα την αμερικανική οικονομία." (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_100...
Εδώ το μεταφράζουν ως "άτακτη κατάρρευση" (σε εισαγωγικά): http://www.hri.org/news/usa/voa/2008/08-09-17.voa.html
Πάντως, πολύ λίγα hits για "άτακτη κατάρρευση" κτλ. Εδώ, σε αντιδιαστολή με τη "'συντεταγμένη' πτώχευση": http://www.minpress.gr/minpress/scriptpage-bultn.html?id=176...




    Reference: http://www.federalreserve.gov/newsevents/speech/bernanke2008...
Alexandra Dimou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ανώμαλη χρεοκοπία/χρεωκοπία


Explanation:
Investment firms and market operators operating an MTF shall monitor the transactions undertaken by their users under their systems in order to identify breaches of those rules, disorderly trading conditions or conduct that may involve market abuse.

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Smernice_MiFID_pdf.pdf


Οι επιχειρήσεις επενδύσεων και οι διαχειριστές αγοράς που διαχειρίζονται ΠΜΔ παρακολουθούν τις συναλλαγές που επιχειρούν οι χρήστες του μέσω των συστημάτων τους προκειμένου να εντοπίζονται οι παραβάσεις των κανόνων αυτών, οι ανώμαλες συνθήκες διαπραγμάτευσης ή οι μορφές συμπεριφοράς που ενδέχεται να συνιστούν κατάχρηση της αγοράς.

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Smernice_MiFID_pdf.pdf

a failing in business : BANKRUPTCY
http://www.merriam-webster.com/dictionary/failure

...δεν γεννιέται από τη συµµετοχή του στην ανώµαλη αυτή οµόρρυθµη ή ετερρόρυθµη εταιρία κανένα δικαίωµα,
(κείμενο υπουργείου Οικονομικών)
http://www.taxheaven.gr/show_law.php?id=345&client=pdf.


Ivi Rocou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 50
Grading comment
Ευχαριστώ