KudoZ home » English to Greek » Furniture / Household Appliances

chaise-lounge/chaiselongue

Greek translation: σεζλόνγκ, ανάκλιντρο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chaise-lounge/chaiselongue
Greek translation:σεζλόνγκ, ανάκλιντρο
Entered by: Valentini Mellas

01:22 Feb 16, 2007
English to Greek translations [Non-PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: chaise-lounge/chaiselongue
Υπάρχει απόδοση στα ελληνικά; Παντού το βρίσκω ως chaiselongue.
Ioanna Karamanou
United States
σεζλόνγκ
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-02-16 01:29:01 GMT)
--------------------------------------------------

και σεζ-λονγκ, σεζ λονγκ
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-02-16 01:32:04 GMT)
--------------------------------------------------

"επιστημονικά" είναι η ανακλινόμενη καρέκλα (έτσι το παραθέτει και η καλή μας η Ματζέντα)
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Αν και το ανάκλιντρο με σταθερή πλάτη περιγράφει το συγκεκριμένο προϊον απόλυτα, λόγου της γενικής άποψης της εταιρίας προτίμησα τον γαλλικό όρο και της Βαλεντίνης η απάντηση μου στάλθηκε πρώτη (proz email). Thank you all.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4σαιζ λονγκ, σεζ λονγκ
Maria Karra
4 +2ανάκλιντρο
Nick Lingris
4 +2σεζλόνγκ
Valentini Mellas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
σαιζ λονγκ, σεζ λονγκ


Explanation:
Κι όμως, κι όμως... Σαιζ λονγκ τη λέμε!
Υπάρχει και η ξαπλώστρα βέβαια, αλλά νομίζω ότι προτιμούμε γενικώς τον γαλλικό όρο :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-02-16 01:28:19 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, I entered my references in the "example sentences" field. I'll repost.

Example sentence(s):
  • http://tinyurl.com/yuuovk
  • http://tinyurl.com/ypkmme
Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Assimina Vavoula
5 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 hrs

agree  Elena Rista
1 day11 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
σεζλόνγκ


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-02-16 01:29:01 GMT)
--------------------------------------------------

και σεζ-λονγκ, σεζ λονγκ
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-02-16 01:32:04 GMT)
--------------------------------------------------

"επιστημονικά" είναι η ανακλινόμενη καρέκλα (έτσι το παραθέτει και η καλή μας η Ματζέντα)


    Reference: http://www.google.com/search?q=%CF%83%CE%B5%CE%B6%CE%BB%CF%8...
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
Grading comment
Αν και το ανάκλιντρο με σταθερή πλάτη περιγράφει το συγκεκριμένο προϊον απόλυτα, λόγου της γενικής άποψης της εταιρίας προτίμησα τον γαλλικό όρο και της Βαλεντίνης η απάντηση μου στάλθηκε πρώτη (proz email). Thank you all.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
5 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ανάκλιντρο


Explanation:
Αν δεν πρόκειται για ξαπλώστρα (deck chair) αλλά για το έπιπλο αυτού του τύπου:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chaise_longue

Πάπυρος:
ανάκλιντρο
το (Α ἀνάκλιντρον) [ἀνακλίνω]· πλατύ αναπαυτικό κάθισμα, στο οποίο μπορεί κανείς να καθίσει ή και να ξαπλώσει. Τα ανάκλιντρα ήταν πολύ συνηθισμένα στους αρχαίους, αλλά και σήμερα με τις κοινές ονομασίες «καναπές», «σοφάς», «ντιβάνι».

Δεν είναι πολύ ικανοποιητικές οι εικόνες:
http://images.google.com/images?svnum=100&hl=en&safe=off&rls...

Μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς αρχαία Ρώμη και Λουδοβίκους.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Καλημέρα.

agree  Assimina Vavoula
3 hrs
  -> Ευχαριστώ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs
  -> Τι κάνεις;

disagree  Valentini Mellas: Το ανάκλιντρο δεν έχει δυνατότητα αλλαγής του πόσο "ξάπλα"΄θα είσαι .. η σεζ λονγκ όμως το έχει ....
12 hrs
  -> Μα γιατί δεν βλέπεις τη σελίδα της Wikipedia ή της Encarta http://encarta.msn.com/encnet/features/dictionary/Dictionary... Έχει δύο σημασίες και επειδή κάνει έπιπλα η Ιωάννα, υποψιάζομαι ότι μιλάει για ανάκλιντρο με σταθερή πλάτη