KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

exercise science

Greek translation: Εργοφυσιολογία


16:12 Oct 31, 2006
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: exercise science
As in the field of exercise science (also sometimes calles sports science). (urgent help, please - I am proofing kai kapoios to hei skotosei). Προσοχή - Ι am not looking for sports medicine (which is αθλητιατρική). Is it ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ή μήπως κάτι άλλο;
Ioanna Karamanou
United States
Greek translation:Εργοφυσιολογία
Explanation:
http://www.sportslab.gr/portal/index.php?en



--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2006-10-31 16:48:51 GMT)
--------------------------------------------------

Και " Επιστήμη της άσκησης/ασκησιολογια" (Δεχομαι μονο γιαουρτια τοταλ 0% λιπαρα:))

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-10-31 17:07:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.gr/search?q=exercise science εργοφυσιολογί...

http://www.google.gr/search?hs=LMH&hl=el&client=firefox&rls=...

Η εργοφυσιολογία μελετά το τρόπο που ανταποκρίνεται ο οργανισμός σε ένα συγκεκριμένο ερέθισμα, καθώς η ανταπόκριση αυτή είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησής του οργανισμού ως προς το ερέθισμα.. Με άλλα λόγια, η εργοφυσιολογία μελετά τις αντιδράσεις του ανθρώπινου οργανισμού σε δραστηριότητα.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-31 17:31:25 GMT)
--------------------------------------------------

The "duck"(πάπια) is sponsored by myself in case of need:)
H εργοφυσιολογια μου ακουγεται μερος του ευρυτερου κλαδου της Φυσικης Αγωγης και της Φυσιοθεραπειας, και θα μπορουσε να οριστει ως " ο κλαδος της επιστημης που μελετα τις αντιδρασεις του ανθρ. οργανισμου κατα τη διαρκεια των ασκησεων φυσικης αγωγης η φυσιοθεραπειας ( rehabilitation)"
Ειναι επιστημη (science) με την ερυτερη εννοια του ορου.

Ελπιζω να βοηθησα καπως
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Xilia efharisto se olous sas (you too Andras) And my apologies for so much greeklish today - i am exhausted.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1επιστήμη της άσκησηςAndras Mohay
1 +4Εργοφυσιολογία
socratisv
3ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣflipendo


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ


Explanation:
Faculty of Physical Education and Sport Science of AthensDepartments of Physical Education and Health, Sport & Exercise Science, and Kinesiology. Albian College, Dept. of Physical Education ...



--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-10-31 16:20:33 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, once again:

Faculty of Physical Education and Sport Science of AthensDepartments of Physical Education and Health, Sport & Exercise Science, and Kinesiology. Albian College, Dept. of Physical Education ...
www.phed.uoa.gr/depts.htm - 38k - Αποθηκευμένη Σελίδα


flipendo
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vicky Papaprodromou: Aυτό είναι Biology of Exercise. Δες: http://www.phed.uoa.gr/docs/pdfs/odhgos_spoudwn_TEFAA_Sep_20...
16 mins

35 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +4
Εργοφυσιολογία


Explanation:
http://www.sportslab.gr/portal/index.php?en



--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2006-10-31 16:48:51 GMT)
--------------------------------------------------

Και " Επιστήμη της άσκησης/ασκησιολογια" (Δεχομαι μονο γιαουρτια τοταλ 0% λιπαρα:))

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-10-31 17:07:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.gr/search?q=exercise science εργοφυσιολογί...

http://www.google.gr/search?hs=LMH&hl=el&client=firefox&rls=...

Η εργοφυσιολογία μελετά το τρόπο που ανταποκρίνεται ο οργανισμός σε ένα συγκεκριμένο ερέθισμα, καθώς η ανταπόκριση αυτή είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησής του οργανισμού ως προς το ερέθισμα.. Με άλλα λόγια, η εργοφυσιολογία μελετά τις αντιδράσεις του ανθρώπινου οργανισμού σε δραστηριότητα.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-31 17:31:25 GMT)
--------------------------------------------------

The "duck"(πάπια) is sponsored by myself in case of need:)
H εργοφυσιολογια μου ακουγεται μερος του ευρυτερου κλαδου της Φυσικης Αγωγης και της Φυσιοθεραπειας, και θα μπορουσε να οριστει ως " ο κλαδος της επιστημης που μελετα τις αντιδρασεις του ανθρ. οργανισμου κατα τη διαρκεια των ασκησεων φυσικης αγωγης η φυσιοθεραπειας ( rehabilitation)"
Ειναι επιστημη (science) με την ερυτερη εννοια του ορου.

Ελπιζω να βοηθησα καπως


socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Xilia efharisto se olous sas (you too Andras) And my apologies for so much greeklish today - i am exhausted.
Notes to answerer
Asker: I'm just afraid it might be too specific, it sounds more like something like kinesiology as opposed to the general discipline of sports/excercise science. Τι νομίζετε?

Asker: Oso gia to TOTAL, edw pnigomai ki esi m'ekanes na katourithw sta gelia... (thanks, i needed that! :-) )


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Όχι «ασκησιολογία», είναι άλλο πράγμα. Η εργοφυσιολογία είναι από τα λίγα ικανοποιητικά ευρήματα. Δες για την ασκησιολογία εδώ: http://www.math.uoa.gr/web/greek/omiliadoug.html //ΜΕΒΓΑΛ κι άμα θες.:ΡΡΡ
3 mins
  -> Εννοειται αυτο.Το Νοte ειναι για να σας φτιαξω λιγο το κεφι, εξ ου και τα περι ΤΟΤΑΛ. Ενα μισοκιλο τοταλ 0% στον κυριο παρακαλω:)

agree  Andras Mohay: Συγγνώμη, μόλις τώρα είδα την πρόταση "επιστήμη της άσκησης": συμφωνώ / Διαφωνώ: η κατά λέξη μετάφραση είναι σωστή και μαρτυρείται!
1 hr
  -> Κατα λεξη ετσι μεταφραζεται, αλλο αν η εννοια οδηγει σε κατι πιο elaborated:)

agree  Evangelia Tsichlis: pass the duck,plz
3 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
επιστήμη της άσκησης


Explanation:
Σκοπός του τμήματος είναι να καλλιεργεί και να προάγει την ***επιστήμη της άσκησης*** και του αθλητισμού μέσα από διδασκαλία και έρευνα. ...
phedgrad.phed.auth.gr/gr/main.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2006-10-31 18:39:34 GMT)
--------------------------------------------------

Όπως το πρότεινε ήδη ο Σωκράτης

--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2006-10-31 18:41:55 GMT)
--------------------------------------------------

Ζιώγας, είναι απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης της Άσκησης του University of Missouri-Columbia των Η.Π.Α. με κύρια ειδικότητα Εργοφυσιολογία και διπλή ...
en.olympiakos.gr/tech.aspx?tid=202&ChangeLang=gr

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day15 hrs