KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

Snow flurries

Greek translation: Ελαφρές χιονοπτώσεις μικρής διάρκειας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Snow flurries
Greek translation:Ελαφρές χιονοπτώσεις μικρής διάρκειας
Entered by: Kyriacos Georghiou

17:49 Nov 21, 2013
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - General / Conversation / Greetings / Letters / Weather forecast
English term or phrase: Snow flurries
Weather forecast
Maria Arelaki
ελαφριά χιονόπτωση
Explanation:
http://www.wordreference.com/engr/flurry
Selected response from:

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3ελαφριά χιονόπτωση
Kyriacos Georghiou
3 +1χιονοπτώσεις μικρής διάρκειας
Dave Bindon
3ασθενής χιονόπτωση
Eleni Bouchli
1πρόσκαιρες νιφαδοπτώσειςAndras Mohay


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
snow flurries
ελαφριά χιονόπτωση


Explanation:
http://www.wordreference.com/engr/flurry

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eleni Bouchli
1 hr
  -> Thank you E.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ελαφρές χιονοπτώσεις μικρής διάρκειας
1 day15 hrs
  -> Thank you Nadia. Sounds more accurate the way you've put it

agree  percevall
2 days19 hrs
  -> Thank you P.

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
snow flurries
χιονοπτώσεις μικρής διάρκειας


Explanation:
.

Dave Bindon
Greece
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
snow flurries
ασθενής χιονόπτωση


Explanation:
Θα προτείνω και το ασθενής χιονόπτωση έτσι για να υπάρχει.

http://el.wikipedia.org/wiki/Χιονόπτωση



Eleni Bouchli
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
snow flurries
πρόσκαιρες νιφαδοπτώσεις


Explanation:
Στα μεγαλύτερα υψόμετρα είχαμε χιονοπτώσεις στην Φλώρινα που είχαμε και αξιόλογη χιονόστρωση, ενώ φαινόμενα χιονιού είχαμε και σε Κοζάνη , Πτολεμαΐδα, Καστοριά, ενώ ***πρόσκαιρη νιφαδόπτωση*** αναφέρθηκε και στην πόλη τω Ιωαννίνων στην Ήπειρο
http://eviaweather.gr/?p=1998
Συγκεκριμένα, η δράση του βαρδάρη εκτός του ότι κατάφερε να ρίξει αισθητά τη θερμοκρασία , περιόρισε επίσης τα ποσοστά σχετικής υγρασίας ( ενδεικτικό σημείο δρόσου έως και -3oC) με αποτέλεσμα να σημειωθεί ***πρόσκαιρη νιφαδόπτωση*** μέσα στη πόλη της Θεσσαλονίκης με πραγματική θερμοκρασία 9οC
http://kairikesprognwseis.blogspot.hu/2011/12/812.html
ΤΡΙΤΗ: Με αυξημένη συννεφιά θα κυλίσει ο καιρός τη Τρίτη. Το πρωί ίσως σημειωθεί ***πρόσκαιρη νιφαδόπτωση***. Από αργά το απόγευμα και προς ...
http://greek-weather.org/viewtopic.php?f=149&t=3771
Μία*** πρόσκαιρη νιφαδόπτωση*** κάποιων λεπτών από κάποιο περαστικό σύννεφο δεν θα μου κάνει εντύπωση, αλλά όπως καταλαβαίνετε ασχολούμαστε με...τρίχες.. Δυτικότερα κι ανατολικότερα της κεντρικής Μακεδονίας υπάρχουν ίσως καλύτερες προϋποθέσεις για ασθενή χιονόπτωση λίγων ωρών.
http://www.hellasweather.gr/hellasweather/viewtopic.php?t=50...
αναμένεται μικρή επιδείνωση του καιρού με κατα τόπους νεφώσεις(στρατόμορφα νέφη με νιφάδες,ή απομεινάρια τέτοιων νεφών)-κοκκινίσματα,θα φαίνονται την νύχτα κυρίως με ασθενείς χιονοπτώσεις (***νιφαδοπτώσεις*** κοινώς ή μεταφερόμενες νιφάδες απο τοπικά στρωματόμορφα νέφη),οι περιοχές που θα παρατηρηθούν τέτοια ασθενή φαινόμενα είναι Ανατ.Αττική κυρίως προς Λαύριο, ορεινός όγκος Πάρνηθας γύρω περιοχές,υπερβόρεια επίσης τμήματα και πιθανόν το δυτικό τόξο του νομού,Ποικίλο Όρος-Θριάσειο,Κιθαιρώνας,Όρος Αιγάλεω και γύρω περιοχές με μεταφερόμενες ***νιφαδοπτώσεις*** στις πιο νότιες περιοχές αυτών των ορεινών όγκων
http://www.meteoclub.gr/prognosi/nowcast/3514-eometeo

Απο κει και περα , αραια και που ειχαμε νιφαδοπτωσεις , που καποιες στιγμες μπορουσαν να χαρακτηριστουν χιονοπτωση αραιη.
http://www.hellasweather.gr/hellasweather/viewtopic.php?t=54...


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8