KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

Change Knowledge

Greek translation: 'Αλλαξε γνώσεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Change Knowledge
Greek translation:'Αλλαξε γνώσεις
Entered by: Jasmin Carow

22:58 Dec 8, 2004
English to Greek translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Change Knowledge
Change knowledge
Change their knowledge
Change knowledge
To change knowledge
To change their knowledge
Changing knowledge
I will change their knowledge
I change knowledge

Μπορεί να καταλάβει κανείς τίποτα; Καμιά ιδέα; Δυστυχώς είναι μόνο αυτό όλο κι όλο το κείμενο. Δεν ξέρω από πού προέρχεται, πού απευθύνεται, τι αφορά, τίποτα.
Katerina Kallitsi
Άλλαξε γνώσεις
Explanation:
Γεια σου Κατερίνα!

Σαν ποιηματάκι μου φαίνεται.
Εδώ «έπαιξα» με τρεις παραλλαγές.
Θα πρέπει όμως να ξέρει κανείς κάτι
παραπάνω για τον τελικό προορισμό
του κειμένου.


Άλλαξε γνώσεις
Άλλαξε τις γνώσεις τους
Άλλαξε γνώσεις
Για να αλλάξεις γνώσεις
Να αλλάξεις τις γνώσεις τους
Αλλάζοντας γνώσεις
Θα αλλάξω τις γνώσεις τους
Θα αλλάξω γνώσεις

Άλλαξε μυαλά
Άλλαξε τα μυαλά τους
Άλλαξε μυαλά
Για να αλλάξεις μυαλά
Να αλλάξεις τα μυαλά τους
Αλλάζοντας μυαλά
Θα αλλάξω τα μυαλά τους
Θα αλλάξω μυαλά

Άλλαξε φώτα
Άλλαξε τα φώτα τους
Άλλαξε φώτα
Για να αλλάξεις φώτα
Να αλλάξεις τα φώτα τους
Αλλάζοντας φώτα
Θα αλλάξω τα φώτα τους
Θα αλλάξω φώτα
Selected response from:

Jasmin Carow
Grading comment
Γεια σου Γιασεμί. Ευχαριστώ για την απάντηση. Αφού δεν έχουμε context, κάνουμε ό,τι θέλουμε :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Άλλαξε γνώσεις
Jasmin Carow
4αλλαγή της γνώσης / εντύπωσηςninles
3αλλαγή κατηγορίας γνώσεων
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


Discussion entries: 6





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
change knowledge
αλλαγή κατηγορίας γνώσεων


Explanation:
...μήπως και εννοεί 'αλλαγή κατηγορίας γνώσεων'; λέω μήπως...

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
change knowledge
Άλλαξε γνώσεις


Explanation:
Γεια σου Κατερίνα!

Σαν ποιηματάκι μου φαίνεται.
Εδώ «έπαιξα» με τρεις παραλλαγές.
Θα πρέπει όμως να ξέρει κανείς κάτι
παραπάνω για τον τελικό προορισμό
του κειμένου.


Άλλαξε γνώσεις
Άλλαξε τις γνώσεις τους
Άλλαξε γνώσεις
Για να αλλάξεις γνώσεις
Να αλλάξεις τις γνώσεις τους
Αλλάζοντας γνώσεις
Θα αλλάξω τις γνώσεις τους
Θα αλλάξω γνώσεις

Άλλαξε μυαλά
Άλλαξε τα μυαλά τους
Άλλαξε μυαλά
Για να αλλάξεις μυαλά
Να αλλάξεις τα μυαλά τους
Αλλάζοντας μυαλά
Θα αλλάξω τα μυαλά τους
Θα αλλάξω μυαλά

Άλλαξε φώτα
Άλλαξε τα φώτα τους
Άλλαξε φώτα
Για να αλλάξεις φώτα
Να αλλάξεις τα φώτα τους
Αλλάζοντας φώτα
Θα αλλάξω τα φώτα τους
Θα αλλάξω φώτα


Jasmin Carow
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Γεια σου Γιασεμί. Ευχαριστώ για την απάντηση. Αφού δεν έχουμε context, κάνουμε ό,τι θέλουμε :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Kαλούλι ακούγεται έτσι, Γιασεμί. Προς το παρόν έχει αλλάξει τα "φώτα" της Κατερίνας, πάντως. :-)))
1 hr
  -> Το φαντάζομαι...Δεν είναι εύκολο αν δεν ξέρεις τι ακριβώς μεταφράζεις, δηλαδή αν δεν ξέρεις για που προορίζεται το "έργο"...

agree  Maria Karra: Ναι, νομίζω έχεις δίκιο! Ποιηματάκι πρέπει να'ναι. Μ'αρέσει η δεύτερη εκδοχή (τα μυαλά), εκτός αν δεν τη σηκώνει το ύφος (αλλά τι ύφος, αφού δεν έχουμε κόντεξτ)
1 hr
  -> Ακριβώς. Αλλά μου κάνει κάπως "κουλτουριάρικο" οπότε θα μπορούσαν να ταιριάζουν τα ... μυαλά [στα κάγκελα...]:-)

agree  Evdoxia R.
2 hrs

agree  Katerina Athanasaki
4 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
change knowledge
αλλαγή της γνώσης / εντύπωσης


Explanation:
αλλάξτε τη γνώση τους / αλλάξτε τους εντύπωση (ίσως??) αναλόγως...

ninles
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek