KudoZ home » English to Greek » Geology

carpathian foreland

Greek translation: προχώρα των Καρπαθίων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Carpathian foreland
Greek translation:προχώρα των Καρπαθίων
Entered by: Nick Lingris

23:01 Aug 18, 2010
English to Greek translations [PRO]
Science - Geology / hydrology
English term or phrase: carpathian foreland
The Carpathian valleys periodically store large amounts of suspended and bed load which is eventually transported downstream to the Carpathian foreland.
pirgos89
προχώρα των Καρπαθίων
Explanation:
Οι Ευρωπαϊκές Τριαδικές φάσεις του βορείου περιθωρίου και της Τηθύος αναπτύσσονται από τις Ελβετίδες στις ∆υτικές Άλπεις, έως την προχώρα των Βορείων Καρπαθίων, τις Βαλκανίδες και τις Ποντίδες.
http://eptect.geol.uoa.gr/pubs/TRANSECTVII.pdf

τα συσχετίζουν με την τεκτονική που επηρέασε τη λεκάνη προχώρας κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της
Οι λεκάνες προχώρας (foreland basins) θεωρούνται ότι. σχηµατίζονται από την κάµψη της λιθόσφαιρας
http://en.wikipedia.org/wiki/Foreland_basin
http://www.google.co.uk/search?hl=&q="λεκάνη προχώρας"&sourc...

Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ακρωτήρι των Καρπαθίων
Dimitris Papageorgiou
5προχώρα των Καρπαθίων
Nick Lingris


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Carpathian foreland
προχώρα των Καρπαθίων


Explanation:
Οι Ευρωπαϊκές Τριαδικές φάσεις του βορείου περιθωρίου και της Τηθύος αναπτύσσονται από τις Ελβετίδες στις ∆υτικές Άλπεις, έως την προχώρα των Βορείων Καρπαθίων, τις Βαλκανίδες και τις Ποντίδες.
http://eptect.geol.uoa.gr/pubs/TRANSECTVII.pdf

τα συσχετίζουν με την τεκτονική που επηρέασε τη λεκάνη προχώρας κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της
Οι λεκάνες προχώρας (foreland basins) θεωρούνται ότι. σχηµατίζονται από την κάµψη της λιθόσφαιρας
http://en.wikipedia.org/wiki/Foreland_basin
http://www.google.co.uk/search?hl=&q="λεκάνη προχώρας"&sourc...



Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 100

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ακρωτήρι των Καρπαθίων


Explanation:
Ίσως η λέξη "ακρωτήρι" να πηγαίνει καλύτερα.
Συν τοις άλλοις, είναι και πιο γνώριμος όρος.


    Reference: http://www.kamus.com/eng-ita/foreland
    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/Acrote...
Dimitris Papageorgiou
Native speaker of: Native in GreekGreek