KudoZ home » English to Greek » History

Reconquest

Greek translation: (χριστιανική) Ανακατάκτηση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Reconquest
Greek translation:(χριστιανική) Ανακατάκτηση
Entered by: Danae Ferri

21:47 Feb 1, 2009
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - History / History
English term or phrase: Reconquest
There is a place called Benisano, which in documents from immediately after the Reconquest appears in the form of of Benization.
Tania Gkagkali
(χριστιανική) Ανακατάκτηση
Explanation:
Πρόκειται για την ανακατάκτηση των βασιλείων της Ιβηρικής Χερσονήσου από τους χριστιανούς. Η διαδικασία ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με την κατάκτηση από τους άραβες και ολοκληρώθηκε με την πτώση του Γρανάδας το 1492.

--------------------------------------------------
Note added at 16 minutos (2009-02-01 22:04:35 GMT)
--------------------------------------------------

Στα Ισπανικά ονομάζεται reconquista και στο βιβλίο "σύντομη ιστορία της Ισπανίας" του J. Vicens Vives, σε μετάφραση Δημήτρη Φιλιππή (εκδόσεις Αίολος/Θερβάντες) έχει αποδοθεί χριστιανική Ανακατάκτηση. Δεν συμφωνώ με όλες τις επιλογές του μεταφραστή, αλλά η συγκεκριμένη μου φαίνεται καλή και είναι ευρύτερα διαδεδομένη.
Selected response from:

Danae Ferri
Norway
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Ανάκτηση
Katerina Lagaria
4 +1(χριστιανική) Ανακατάκτηση
Danae Ferri
4επανάκτηση, ηEllen Kraus


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
reconquest
Ανάκτηση


Explanation:
Ανάκτηση ή Ρεκονκίστα: η ανάκτηση της Ιβηρικής Χερσονήσου από τους χριστιανούς με την επικράτησή τους επί των μουσουλμάνων (ισπ. Reconquista) [εγκυκλοπαιδικό λεξικό Πάπυρος Larousse]

Katerina Lagaria
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivi Rocou
2 mins

agree  socratisv
14 mins

agree  Panagiotis Andrias
26 mins

agree  Daphne Deliyianni, PhD
30 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reconquest
επανάκτηση, η


Explanation:
θα έλεγα

--------------------------------------------------
Note added at 15 Min. (2009-02-01 22:03:36 GMT)
--------------------------------------------------

Με την επανάκτηση της Ιβηρικής από τους Καθολικούς Βασιλείς τον 15ο αι., γίνεται σπουδαίο οικονομικό κέντρο, όπου καταφτάνουν πολλά πλούτη από την Αμερική, ...
www.protothema.gr/content-travel.php?id=16779 - 31k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Panagiotis Andrias: Υπάρχει και ο γαλλοισπανικός πόλεμος Guerre de Dévolution, που αποδίδεται ως "Πόλεμος της Επανάκτησης"...
28 mins
  -> Οχι, ο πολεμος αυτός ονομάζεται < guerre de conquête > La Guerre de Dévolution est une guerre de conquête. À la mort de Philippe IV, roi d'Espagne, Louis XIV, roi de France, réclame des villes du Nord-Est : Mons ...

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reconquest
(χριστιανική) Ανακατάκτηση


Explanation:
Πρόκειται για την ανακατάκτηση των βασιλείων της Ιβηρικής Χερσονήσου από τους χριστιανούς. Η διαδικασία ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με την κατάκτηση από τους άραβες και ολοκληρώθηκε με την πτώση του Γρανάδας το 1492.

--------------------------------------------------
Note added at 16 minutos (2009-02-01 22:04:35 GMT)
--------------------------------------------------

Στα Ισπανικά ονομάζεται reconquista και στο βιβλίο "σύντομη ιστορία της Ισπανίας" του J. Vicens Vives, σε μετάφραση Δημήτρη Φιλιππή (εκδόσεις Αίολος/Θερβάντες) έχει αποδοθεί χριστιανική Ανακατάκτηση. Δεν συμφωνώ με όλες τις επιλογές του μεταφραστή, αλλά η συγκεκριμένη μου φαίνεται καλή και είναι ευρύτερα διαδεδομένη.

Danae Ferri
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
48 mins