KudoZ home » English to Greek » International Org/Dev/Coop

Implementation of infant food act (GOI)

Greek translation: υλοποίηση/εφαρμογή (κανονιστικής) πράξης περί βρεφικών τροφών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Implementation of infant food act (GOI)
Greek translation:υλοποίηση/εφαρμογή (κανονιστικής) πράξης περί βρεφικών τροφών
Entered by: Marianna Kotzia

16:21 Jun 30, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - International Org/Dev/Coop
English term or phrase: Implementation of infant food act (GOI)
Vicky, sou exw ki alli, afou sou arese i proigoumeni. Sorry, poy sas zalizw alla den exw idea pou na ta psaxw afta.
Marianna Kotzia
Greece
υλοποίηση/εφαρμογή (κανονιστικής) πράξης περί βρεφικών τροφών
Explanation:
Συμφωνώ με την Βίκυ προς το εφαρμογή αλλά νομίζω ότι και το υλοποίηση είναι καλό, αλλά το infant αναφέρεται σε βρέφη (όχι νήπια, παιδία, κ.λ.π.). Επίσης το act είναι σαφώς νομίζω είναι legislative act ...κανονιστική πράξη.

http://www.mednet.gr/archives/2000-6/593.html
http://www.mednet.gr/pneumon/1202-8g.htm
Kαι το GOI θα μπορούσε κάλλιστα να είναι Government of Iraq, υπάρχουν άπειρα links, νομίζω καλό είναι να ζητήσεις διευκρίνηση.
http://afa.at/globalview/112000/oilforfood.html
http://www.fao.org/docrep/005/x8147e/x8147e00.htm

http://afa.at/globalview/112000/oilforfood.html

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 51 mins (2004-06-30 20:12:48 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry για παρατονισμούς και double links...!

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 5 mins (2004-06-30 20:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

Άλλο ένα link για το διαχωρισμό περί βρεφών κ.λ.π.
http://www.pedhemonc.org.gr/pub/ files/activities/15_Meeting/frisiras.pdf - Supplemental Result

Kαι άλλο ένα για GOI...
http://www.hiciraq.org/infocentre/ sitreps/doc/IRAQ_Sitrep_13,_010403.doc
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5εφαρμογή του νόμου περί παιδικών τροφών
Vicky Papaprodromou
5 +4υλοποίηση/εφαρμογή (κανονιστικής) πράξης περί βρεφικών τροφών
Elena Petelos


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
implementation of infant food act (goi)
εφαρμογή του νόμου περί παιδικών τροφών


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2004-06-30 16:56:57 GMT)
--------------------------------------------------

\"GOI\" είναι η \"Κυβέρνηση της Ινδίας\" (Government of India)

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lina Ntaoukaki
23 mins
  -> Eυχαριστώ, Λίνα!

agree  Maria Karra
2 hrs
  -> Eυχαριστώ, Μαρία!

agree  Emmanouil Tyrakis
4 hrs
  -> Eυχαριστώ, Μανόλη!

agree  Evdoxia R.
17 hrs
  -> Eυχαριστώ, Ευδοξία και καλό μήνα!

agree  Estella
1 day0 min
  -> Thanks!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
implementation of infant food act (goi)
υλοποίηση/εφαρμογή (κανονιστικής) πράξης περί βρεφικών τροφών


Explanation:
Συμφωνώ με την Βίκυ προς το εφαρμογή αλλά νομίζω ότι και το υλοποίηση είναι καλό, αλλά το infant αναφέρεται σε βρέφη (όχι νήπια, παιδία, κ.λ.π.). Επίσης το act είναι σαφώς νομίζω είναι legislative act ...κανονιστική πράξη.

http://www.mednet.gr/archives/2000-6/593.html
http://www.mednet.gr/pneumon/1202-8g.htm
Kαι το GOI θα μπορούσε κάλλιστα να είναι Government of Iraq, υπάρχουν άπειρα links, νομίζω καλό είναι να ζητήσεις διευκρίνηση.
http://afa.at/globalview/112000/oilforfood.html
http://www.fao.org/docrep/005/x8147e/x8147e00.htm

http://afa.at/globalview/112000/oilforfood.html

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 51 mins (2004-06-30 20:12:48 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry για παρατονισμούς και double links...!

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 5 mins (2004-06-30 20:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

Άλλο ένα link για το διαχωρισμό περί βρεφών κ.λ.π.
http://www.pedhemonc.org.gr/pub/ files/activities/15_Meeting/frisiras.pdf - Supplemental Result

Kαι άλλο ένα για GOI...
http://www.hiciraq.org/infocentre/ sitreps/doc/IRAQ_Sitrep_13,_010403.doc


    Reference: http://tosyntagma.ant-sakkoulas.gr/theoria/item.php?id=821
    www.websters-online-dictionary.org/ definitions/english/Le%5Clegislative_act.html
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Calliope Sofianopoulos
2 hrs
  -> Thanks!

agree  Eva Karpouzi
3 hrs
  -> Thanks! :-))

agree  SGOUZA
12 hrs
  -> Thanks! :-))

agree  Lamprini Kosma
23 hrs
  -> Thanks! :-))