KudoZ home » English to Greek » IT (Information Technology)

Information Technology Risk

Greek translation: άτομα που εργάζονται στη Διαχείριση Κινδύνων της Τεχνολογίας Πληροφοριών


17:48 Dec 13, 2010
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Information Technology Risk
Executives of the company, individuals in the Information Technology Risk, and individuals with security -related responsibilities must comply.....
katerinalexis
Greek translation:άτομα που εργάζονται στη Διαχείριση Κινδύνων της Τεχνολογίας Πληροφοριών
Explanation:
Αν πατήσεις IT Risk (management) στο wikipedia και αλλού, πρόκειται για ένα νέο σχετικά όρο που αφορά στον κίνδυνο της ασφάλειας και λοιπούς κινδύνους που έχουν σχέση με τον τομέα της τεχνολογίας των πληροφοριών.
Selected response from:

TRIADA ANAGNOSTIDOU
Greece
Grading comment
Και εγώ νομίζω πως περί αυτού πρόκειται.Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3άτομα που εργάζονται στη Διαχείριση Κινδύνων της Τεχνολογίας Πληροφοριών
TRIADA ANAGNOSTIDOU
4 +1Τεχνολογικό ρίσκο
Dimitris Papageorgiou


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
information technology risk
Τεχνολογικό ρίσκο


Explanation:
Αυτό πρέπει να είναι

Dimitris Papageorgiou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  KrisJohn: Από τα συμφραζόμενα θα συμφωνήσω εδώ !
2 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
information technology risk
άτομα που εργάζονται στη Διαχείριση Κινδύνων της Τεχνολογίας Πληροφοριών


Explanation:
Αν πατήσεις IT Risk (management) στο wikipedia και αλλού, πρόκειται για ένα νέο σχετικά όρο που αφορά στον κίνδυνο της ασφάλειας και λοιπούς κινδύνους που έχουν σχέση με τον τομέα της τεχνολογίας των πληροφοριών.

TRIADA ANAGNOSTIDOU
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Και εγώ νομίζω πως περί αυτού πρόκειται.Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  KrisJohn: Ναι, αν μεταφραστεί ολόκληρο.
2 hrs

agree  Kostas Sirrakos
11 hrs

agree  GeoS
12 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
2 days 22 hrs