KudoZ home » English to Greek » IT (Information Technology)

Interface mode

Greek translation: κατάσταση λειτουργίας "διεπαφή"


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Interface mode
Greek translation:κατάσταση λειτουργίας "διεπαφή"

18:22 Feb 19, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-02-22 19:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Greek translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / internet, mobile applications
English term or phrase: Interface mode
terminology for a mobile application
SofiaMolf
κατάσταση λειτουργίας "διεπαφή"
Explanation:
το mode μπορεί να αποδοθεί και ως τρόπος λειτουργίας.
το interface αποδίδεται συνήθως ως διεπαφή ή διασύνδεση.
Selected response from:

Paraskevas Stavrakos
Greece
Grading comment
thank you for your help
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4λειτουργία διεπαφής
Dimitris Papageorgiou
4τρόπος λειτουργίας επιφάνειας διεπαφής
Maria Petrocheilou
4κατάσταση λειτουργίας "διεπαφή"
Paraskevas Stavrakos


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interface mode
κατάσταση λειτουργίας "διεπαφή"


Explanation:
το mode μπορεί να αποδοθεί και ως τρόπος λειτουργίας.
το interface αποδίδεται συνήθως ως διεπαφή ή διασύνδεση.

Paraskevas Stavrakos
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
thank you for your help

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interface mode
τρόπος λειτουργίας επιφάνειας διεπαφής


Explanation:
mode = τρόπος λειτουργίας
http://el.wikipedia.org/wiki/Βικιπαίδεια:Μετάφραση_όρων_πληρ...

interface = επιφάνεια διεπαφής

http://el.wikipedia.org/wiki/Packet_sniffer:
"Ένα άλλο σημείο άξιο προσοχής, είναι η χρήση switch (μεταγωγέων), αντί για hub (διανομείς), σε ένα δίκτυο. Τα πακέτα που φθάνουν σε μια inteface (επιφάνεια διεπαφής) του switch δεν στέλνονται σε κάθε άλλη interface του. Για αυτό το λόγο, ένα δίκτυο που χρησιμοποιεί κυρίως switch, αντί για ένα περιβάλλον γεμάτο με hub (ένας τομέας), έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να αχρηστεύσει ένα packet sniffer."


Maria Petrocheilou
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interface mode
λειτουργία διεπαφής


Explanation:
Απλά...αυτό πρέπει να είναι.

Dimitris Papageorgiou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4