KudoZ home » English to Greek » IT (Information Technology)

dashed marquee

Greek translation: κινητό διάστικτο πλαίσιο/ με διακεκομμένες γραμμές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dashed marquee
Greek translation:κινητό διάστικτο πλαίσιο/ με διακεκομμένες γραμμές
Entered by: Natassa Iosifidou

21:27 Dec 16, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Informatics
English term or phrase: dashed marquee
Select Region:

Click at one corner of the desired region and drag the cursor diagonally to define a rectangular area. This method is called "Click and Drag".
The selected area will be marked by a ***dashed marquee***.
Natassa Iosifidou
Greece
πλαίσιο επιλογής με διακεκομμένες γραμμές
Explanation:
Τα βρίσκουμε σε προγράμματα όπως το Photoshop και τα συναφή.
Selected response from:

Vickie Dimitriadou
Grading comment
Τελικά κατέληξα στο "πλαίσιο με διακεκομμένες γραμμές" όπως το βρήκα κι εδώ: http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HA010564691032&CTT=6&Origin=EC010553071032

Ωστόσο μου άρεσε και η πρόταση της Κατερίνας που είναι σύντομη και σαφής. Ειλικρινά, δυσκολεύτηκα να αποφασίσω και, ακολουθώντας τη συμβουλή του Κώστα, θα απονείμω τους βαθμούς στην άμεσα αντιδράσασα Vickie.
Σας ευχαριστώ όλους για το brainstorming "κοντών αποδόσεων"!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5πλαίσιο επιλογής με διακεκομμένες γραμμέςVickie Dimitriadou
5 +2...
Costas Zannis
4 +1διακεκομμένο πλαίσιοmelilab
3 +2Η επιλεγμένη περιοχή θα ορίζεται από διακεκομένες γραμμές
Katerina Kallitsi


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
πλαίσιο επιλογής με διακεκομμένες γραμμές


Explanation:
Τα βρίσκουμε σε προγράμματα όπως το Photoshop και τα συναφή.

Vickie Dimitriadou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Τελικά κατέληξα στο "πλαίσιο με διακεκομμένες γραμμές" όπως το βρήκα κι εδώ: http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HA010564691032&CTT=6&Origin=EC010553071032

Ωστόσο μου άρεσε και η πρόταση της Κατερίνας που είναι σύντομη και σαφής. Ειλικρινά, δυσκολεύτηκα να αποφασίσω και, ακολουθώντας τη συμβουλή του Κώστα, θα απονείμω τους βαθμούς στην άμεσα αντιδράσασα Vickie.
Σας ευχαριστώ όλους για το brainstorming "κοντών αποδόσεων"!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
9 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs

agree  Evdoxia R.
11 hrs

agree  Spiros Doikas
12 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
1 day 10 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
...


Explanation:
Κάντε κλικ σε κάποια γωνία της περιοχής που θέλετε να ορίσετε και σύρετε το δείκτη διαγώνια (Click and Drag), σχηματίζοντας ένα παραλληλόγραμμο που θα περικλείεται σε διακεκομμένη γραμμή.

(Η υπηρεσίες διατύπωσης προσφέρονται Δωρεάν. Τα KudoZ να διατεθούν στον πρώτο προστρέξαντα ή για φιλανθρωπικούς σκοπους - μέρες που 'ρχονται)


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
8 hrs

agree  Valentini Mellas
9 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Η επιλεγμένη περιοχή θα ορίζεται από διακεκομένες γραμμές


Explanation:
Ίσως αν το γράψεις έτσι, το μικρύναμε καθόλου;

Katerina Kallitsi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elzosim: ή θα πλαισιώνεται από διακεκομένες γραμμές
1 hr

agree  Sophia Fourlari
6 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
διακεκομμένο πλαίσιο


Explanation:
Γιατί όχι διακεκομμένο πλαίσιο ακριβώς όπως και στα αγγλικά. Αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο διακεκομμένη γραμμή, το πλαίσιο επίσης αποτελείται από 4 γραμμές άρα ο όρος είναι κατανοητός.

melilab
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas: To "kontitero"! :-)
57 mins