KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

due diligence quick scan

Greek translation: σύντομος έλεγχος με τη δέουσα επιμέλεια / σύντομος νομικο-οικονομικός έλεγχος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due diligence quick scan
Greek translation:σύντομος έλεγχος με τη δέουσα επιμέλεια / σύντομος νομικο-οικονομικός έλεγχος
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

10:24 Apr 9, 2008
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: due diligence quick scan
You recognise that the effectiveness of our ***due diligence quick scan*** investigation depends on the co-operation of officers and management of the target company and their disclosure of all relevant documents, facts end other information.

As your counsel XXXXX shall represent you and conduct a legal ***due diligence quick scan*** to assist you
Eleni Makantani
Greece
σύντομη και επιμελής διερεύνηση
Explanation:
Άλλη αμερικανιά κι αυτή. Εγώ, πάντως, αυτό καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-09 10:32:13 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και "σύντομη έρευνα με τη δέουσα επιμέλεια"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-09 15:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα την εξήγησή του:

A VAT Quick Scan or due diligence investigation offers you insight into:.
VAT opportunities and saving opportunities. risks of VAT assessments and penalties ...
www.deloitte.com/dtt/section_node/0,1042,sid%3D43526,00.htm...



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-09 15:18:32 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς, σύντομη έρευνα ή/και έρευνα με τη δέουσα επιμέλεια
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3σύντομη και επιμελής διερεύνηση
Nadia-Anastasia Fahmi
3 +1γρήγορος/ταχύς (νομικός) έλεγχοςxxxd_vachliot


Discussion entries: 6





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
σύντομη και επιμελής διερεύνηση


Explanation:
Άλλη αμερικανιά κι αυτή. Εγώ, πάντως, αυτό καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-09 10:32:13 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και "σύντομη έρευνα με τη δέουσα επιμέλεια"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-09 15:17:40 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα την εξήγησή του:

A VAT Quick Scan or due diligence investigation offers you insight into:.
VAT opportunities and saving opportunities. risks of VAT assessments and penalties ...
www.deloitte.com/dtt/section_node/0,1042,sid%3D43526,00.htm...



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-09 15:18:32 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς, σύντομη έρευνα ή/και έρευνα με τη δέουσα επιμέλεια

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 129
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, ΣΠ. Καλησπέρα!

agree  Tina Lavrentiadou: Κι εγώ το ίδιο καταλαβαίνω ("σύντομη έρευνα με τη δέουσα επιμέλεια").
10 hrs
  -> Ευχαριστώ, Τίνα. Καλημέρα και καλή συνέχεια!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
16 days

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
γρήγορος/ταχύς (νομικός) έλεγχος


Explanation:
Είναι έλεγχος κάποιου είδους. Το είδος εξαρτάται από το κείμενο και αυτό στο οποίο αναφέρεται. Εδώ πρόκεται (με βάση αυτά που βλέπω) για νομικό (και ίσως οικονομικό, μια και πρόκειται για εταιρεία) έλεγχο.

Δες εδώ για παράδειγμα: http://www.google.gr/search?hl=el&q=due diligence νομικός&bt...

Σε μερικές περιπτώσεις μεταφράζεται και ως "δέουσα επιμέλεια".


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-04-10 06:52:10 GMT)
--------------------------------------------------

"Η εισηγμένη στην ανακοίνωσή της τονίζει ότι ”δεν διενεργείται οποιασδήποτε μορφής νομικοοικονομικός έλεγχος (due diligence) στην Ελληνικές Ιχθυοκαλλιέργειες..."
new.euro2day.gr/chameleon/139/articles/139221/ChameleonArticle.aspx

τελικά ανάλογα με τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από τον οικονομικό-νομικό έλεγχο (due diligence) και την αξιολόγηση του επιχειρησιακού της σχεδίου. ...
www.orbitech.gr/index.php?id=6&tx_mininews_pi1[showUid]=6&c...

Εδώ και δεκαπέντε μέρες αμερικάνικο fund έχει ξεκινήσει τον απαιτούμενο νομικό και οικονομικό έλεγχο(due diligence) στο Euromedica, που αναμένεται να ...
www.imerisia.gr/article.asp?catid=6185&subid=2&tag=3651&pub...

Ο όρος είναι λίγο-πολύ στάνταρ.

Ως σύνολο "due diligence quick scan" εννοεί ότι είναι μια συνοπτική και ταχεία διαδικασία ελέγχου (scan) ότι πληρείται η "δέουσα επιμέλεια", ότι δηλ. όλα είναι εντάξει.

Όλο μαζί ταχύς/γρήγορος/συνοπτικός νομικο-οικονομικός έλεγχος.

To "due diligence" (δέουσα επιμέλεια) από μόνο του είναι όρος που αναφέρεται στη διαδικασία ελέγχου ή τα πρότυπα/προδιαγραφές ποιότητας, ανάλογα με την περίπτωση. Αναλυτική εξήγηση του όρου, εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Due_diligence


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-04-10 06:53:15 GMT)
--------------------------------------------------

Συγγνώμη, "πληρούται"...

xxxd_vachliot
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Εύη:-)