International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

special agent acknowledgement

Greek translation: αναγνώριση ειδικού πράκτορα/παράγοντα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:special agent acknowledgement
Greek translation:αναγνώριση ειδικού πράκτορα/παράγοντα
Entered by: Sofia Leontiadou

16:24 Aug 27, 2008
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: special agent acknowledgement
είναι τίτλος εγγράφου και από κάτω λέει ότι :
the person X came to me and he/she duly acknowledged to me that the execution was his/her act and deed
Sofia Leontiadou
Greece
αναγνώριση ειδικού πράκτορα/παράγοντα
Explanation:
πράκτορα ή παράγοντα ανάλογα με το περιεχόμενο

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-08-27 16:30:55 GMT)
--------------------------------------------------

ή ομολογία
Selected response from:

Haralabos Papatheodorou
Greece
Grading comment
ΤΗΑΝΧ!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5βεβαίωση ειδικού αντιπροσώπου / ειδική βεβαίωση αντιπροσώπου/πληρεξούσιου
Vasilisso
3 +1αναγνώριση ειδικού πράκτορα/παράγοντα
Haralabos Papatheodorou
3κατάθεση/ανακοίνωση ειδικού πράκτοραEvi Prokopi
Summary of reference entries provided
xxxd_vachliot

Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
αναγνώριση ειδικού πράκτορα/παράγοντα


Explanation:
πράκτορα ή παράγοντα ανάλογα με το περιεχόμενο

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-08-27 16:30:55 GMT)
--------------------------------------------------

ή ομολογία

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ΤΗΑΝΧ!!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
2 hrs

neutral  socratisv: Σε νομικά κείμενα, ο όρος agent αποδίδεται ως πληρεξούσιος....
3 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κατάθεση/ανακοίνωση ειδικού πράκτορα


Explanation:
Εγώ έτσι το καταλαβαίνω.

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
βεβαίωση ειδικού αντιπροσώπου / ειδική βεβαίωση αντιπροσώπου/πληρεξούσιου


Explanation:
Από ό,τι καταλαβαίνω βάσει του κειμένου που ακολουθεί, πρόκειται για βεβαίωση που έχει το σύνηθες περιέχομενο για επίσημο έγγραφο. Εάν είχα περισσότερο συγκείμενο, θα μπορούσα ενδεχομένως να ορίσω καλύτερα την λέξη 'agent' και να κατανοήσω τι προσδιορίζει το 'special' - την βεβαίωση ή τον 'agent';

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-08-28 09:48:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Άρα είναι βεβαίωση και δεν είναι πράκτορας ο «agent». Πρόκειται για καταστατικό Λιβερίας ή άλλης παρόμοιας χώρας;

Vasilisso
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  socratisv: Υποθέτω ότι το κείμενο είναι κάτι σαν αυτό: http://www.proz.com/kudoz/2758655 και ότι πρόκειται για " ειδικό πληρεξούσιο" . Αν είχαμε περισσότερες πληροφορίες, δεν θα κάναμε υποθέσεις στον αέρα.
52 mins
  -> Ναι, έτσι φαίνεται Σωκράτη!




Reference comments


15 hrs peer agreement (net): +1
Reference

Reference information:
Special agent είναι συνήθως κάποιος ειδικός πληρεξούσιος:

http://www.google.gr/search?hl=el&q=ειδικός πληρεξούσιος&btn...

xxxd_vachliot
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  socratisv: μάλλον πρόκειται για βεβαίωση/δήλωση ειδικού πληρεξουσίου;). Καλημέρα.
8 mins
  -> Αυτό πιστεύω κι εγώ, Σωκράτη. Καλημέρα!