KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

gross billings

Greek translation: συνολικά τιμολογημένη διαφημιστική δαπάνη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gross billings
Greek translation:συνολικά τιμολογημένη διαφημιστική δαπάνη
Entered by: Vicky Papaprodromou

22:38 Apr 1, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: gross billings
Costs and expenses shall be allocated to X in the same proportion as the proportion of gross billings of all Foreign Affiliates.
Evdoxia R.
Greece
συνολικά τιμολογημένη διαφημιστική δαπάνη
Explanation:
GROSS BILLING: 1) διαφημιστικό κόστος που τιμολογείται σε διαφημιστική και περιέχει χρέωση της προμήθειας της διαφημιστικής, 2) το συνολικό ποσό διαφημιστικής δαπάνης πελατών που διαχειρίζεται μία διαφημιστική σε περίοδο ενός έτους.
http://www.leoburnett.gr/home/Library/Vocabulary.xml.aspx?La...

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Poly kalo to link sou kai na skefteis oti h synvasi pou metefraza htan tis Leo BUrnett!!! Otan omos eimai spiti to PC mou einai sedouki kai kanei 5 ores na anoixei diafora arxeia.Gi' afto mou htan pio eykolo na rotiso sto Proz para na psaxno ego ston Internet h sta glossaria mou. Friki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2τιμολόγιση ακαθαρίστων δαπανών/εξόδων
Elena Petelos
5 +2συνολικά τιμολογημένη διαφημιστική δαπάνη
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
συνολικά τιμολογημένη διαφημιστική δαπάνη


Explanation:
GROSS BILLING: 1) διαφημιστικό κόστος που τιμολογείται σε διαφημιστική και περιέχει χρέωση της προμήθειας της διαφημιστικής, 2) το συνολικό ποσό διαφημιστικής δαπάνης πελατών που διαχειρίζεται μία διαφημιστική σε περίοδο ενός έτους.
http://www.leoburnett.gr/home/Library/Vocabulary.xml.aspx?La...



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 55
Grading comment
Poly kalo to link sou kai na skefteis oti h synvasi pou metefraza htan tis Leo BUrnett!!! Otan omos eimai spiti to PC mou einai sedouki kai kanei 5 ores na anoixei diafora arxeia.Gi' afto mou htan pio eykolo na rotiso sto Proz para na psaxno ego ston Internet h sta glossaria mou. Friki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: To sinolika kollaei kalitera edo apo ton "straightforward" oro tou akatharistou :D
3 hrs
  -> Τhanks!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
5 hrs
  -> Thanks!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
τιμολόγιση ακαθαρίστων δαπανών/εξόδων


Explanation:
Το billing είναι ταυτόσημο με την έκδοση/υποβολή τιμολογίου, ακόμα και το invoicing: http://research.binghamton.edu/main/pas/report.htm

http://download.microsoft.com/download/a/6/1/a616a1e9-d4b9-4... Solomon_FlexibleBillings.pdf

Το gross νομίζω ότι θα το βρεις παντού, είτε για δαπάνες, είτε για έσοδα, ως ακαθάριστο.

Επειδή μιλάει για "costs and expenses", δίνω και το έξοδα και το δαπάνες.
www.lykos.gr/LykosGroup/docrep/docs/PressReleases/ Both/2001/pr_02_16/DSRender_html

www.websters-online-dictionary.org/definitions/ english/BI%5Cbilling.html


    Reference: http://www.xrhma.gr/Lexicon/Lexicon.aspx
    Reference: http://www.optimum.gr/HellenicV/Products/aberonwms5.htm
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Calliope Sofianopoulos
3 mins
  -> Thanks Calliopi!

agree  Lamprini Kosma
4 hrs
  -> Thanks!