KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

legal entity incorporated

Greek translation: Νομικό πρόσωπο που συστάθηκε / συσταθέν


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:legal entity incorporated
Greek translation:Νομικό πρόσωπο που συστάθηκε / συσταθέν
Entered by: Spiros Doikas

14:28 Dec 9, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: legal entity incorporated
X company, a legal entity incorporated in accordance with the laws of the UK...
Spiros Doikas
νομικό πρόσωπο που συστήθηκε σύμφωνα ...
Explanation:
Νομικό πρόσωπο που συστάθηκε/ συσταθέν σύμφωνα με τη Νομοθεσία του ΗΒ.

είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που συστάθηκε
στο Δήμο Πατρέων στις 15 - 1 - 1999 . ...
www.patras.gr/el/c6/c6s11/central-frame.asp

... τους σύγχρονους μουσικούς που βαδίζουν στα ... το οποίο συστάθηκε ως νομικό πρόσωπο. ...
www.apofasi.gr/ index.asp?intid=show&id=5&nid=11889 -

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-12-09 14:40:08 GMT)
--------------------------------------------------

Incorporation
A company is a separate legal entity governed by the Companies Act, which conducts activities on its own behalf and is distinct from the persons who own and control it. The proprietors control the company but their liability in relation to the company is limited. Incorporation is the process by which the company is entered on the register at Companies Registry and thereby comes into existence as a separate legal person. A certificate of Incorporation will be sent to the company by Companies Registry on first incorporation and on any change of name.

http://www.clickdocs.co.uk/glossary/incorporation.htm
Selected response from:

Alexandra Fakalou
Greece
Grading comment
Thanks Alexandra!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10νομικό πρόσωπο που συστήθηκε σύμφωνα ...
Alexandra Fakalou
4νομικό πρόσωπο περιορισμένης ευθύνης
Katerina Athanasaki
3μία νομική οντότητα που διοικείται σύμφωνα με..ninles


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μία νομική οντότητα που διοικείται σύμφωνα με..


Explanation:
:>

ninles
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
νομικό πρόσωπο περιορισμένης ευθύνης


Explanation:
legal entity = νομικό πρόσωπο
incorporated company = εταιρία περιορισμένης ευθύνης, εταιρία που ιδρύθηκε, συκροτήθηκε και αναγνωρίσθηκε σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (για ΕΠΕ και ΑΕ) [Χρυσοβιτσιώτης - Σταυρακόπουλος]



Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
νομικό πρόσωπο που συστήθηκε σύμφωνα ...


Explanation:
Νομικό πρόσωπο που συστάθηκε/ συσταθέν σύμφωνα με τη Νομοθεσία του ΗΒ.

είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που συστάθηκε
στο Δήμο Πατρέων στις 15 - 1 - 1999 . ...
www.patras.gr/el/c6/c6s11/central-frame.asp

... τους σύγχρονους μουσικούς που βαδίζουν στα ... το οποίο συστάθηκε ως νομικό πρόσωπο. ...
www.apofasi.gr/ index.asp?intid=show&id=5&nid=11889 -

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-12-09 14:40:08 GMT)
--------------------------------------------------

Incorporation
A company is a separate legal entity governed by the Companies Act, which conducts activities on its own behalf and is distinct from the persons who own and control it. The proprietors control the company but their liability in relation to the company is limited. Incorporation is the process by which the company is entered on the register at Companies Registry and thereby comes into existence as a separate legal person. A certificate of Incorporation will be sent to the company by Companies Registry on first incorporation and on any change of name.

http://www.clickdocs.co.uk/glossary/incorporation.htm

Alexandra Fakalou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks Alexandra!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Balta
9 mins
  -> ευχαριστώ :)

agree  Costas Zannis: Κομψότερο το "συσταθέν" :-)) // Μου είχει τάξει κι εμένα τούρτα κι ακόμα περιμένω. Επί πλέον τούρτα σ' εσένα, είναι σαν "πάγο στους Εσκιμώους" :-))
16 mins
  -> με προλάβατε... θα σας έλεγα κάτι για την πρεσβυωπία... you know... της ηλικίας... χιχιχιχι!!!// ή πρόθεση μετράει! θα στείλω εγώ και στους 2 σας! Μελομακάρονα και δίπλες!!!

agree  Vicky Papaprodromou
21 mins
  -> ευχαριστώ Βίκυ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Άψογη Αλεξάνδρα!!
26 mins
  -> να 'σαι καλά Νάντια!

agree  Elena Petelos: Alexandra pes tou to...tha sou steilo tourta. :-))...jejeejejejejej :-)))))))) xxxxxxx lol/me vasi new data....anthodesmi protimotero :-))))/Ontos tou eixa taxei....:-))
31 mins
  -> τα λέω... τα λέω... αλλά ακούει ή μήπως χρειάζεται και ακουστικα???? :))))

agree  Theodoros Linardos
34 mins
  -> ευχαριστώ, καλησπέρα!

agree  Evdoxia R.
36 mins
  -> ευχαριστώ Ευδοξία!

agree  Sofia K
1 hr
  -> thanks!

agree  Lamprini Kosma: :-)
3 hrs
  -> καλημέρα Λαμπρινή! ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
4 hrs
  -> ξυπναρούδια Λυολού! ευχαριστώ!