KudoZ home » English to Greek » Law (general)

expatriate

Greek translation: εκπατριζόμενοι / εκπατρισμένοι


13:55 Mar 29, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: expatriate
“Expatriate” means individual traveler whose trips exceed 90 consecutive days or whose travel exceeds 180 days in a 12-month period.
Ioanna Karamitsa
Netherlands
Greek translation:εκπατριζόμενοι / εκπατρισμένοι
Explanation:
Ανάλογα με τη χρήση

Είναι γνωστοί και ως εκπατριζόμενοι (expatriates) και η αποστολή τους είναι να στήσουν τις εκεί επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας τους. ...
www.actionnemesis.com/v2/index.php?option=com_content&task=... - 37k
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Kάτοικος Εξωτερικού
socratisv
4 +2εκπατριζόμενοι / εκπατρισμένοι
Costas Zannis
4 +1απόδημος
stellina86
3Εκπατρίζω/ εκπατρισμένοςonorya


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Kάτοικος Εξωτερικού


Explanation:
Είναι η πιό συνηθησμένη έννοια σε νομικά γενικά κείμενα (καρτα διαμονής, δίκαιο αλλοδαπων κλπ) και στο καθημερινο jargon.



socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: αυτός είσαι...
0 min
  -> η πιο συνηθησμενη αποδοση. ισως ομως να αποδιδεται καλυτερα

agree  Emmanouil Tyrakis
2 mins
  -> merci

agree  Nick Lingris: Δεν αποκλείεται.
35 mins
  -> ακριβώς, ίσως οι υπόλοιπες αποδόσεις ταιριάζουν καλυτερα

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
απόδημος


Explanation:
μπορεί να είναι και αυτό μια εναλλακτική:)

stellina86
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
εκπατριζόμενοι / εκπατρισμένοι


Explanation:
Ανάλογα με τη χρήση

Είναι γνωστοί και ως εκπατριζόμενοι (expatriates) και η αποστολή τους είναι να στήσουν τις εκεί επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας τους. ...
www.actionnemesis.com/v2/index.php?option=com_content&task=... - 37k

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 80
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Οι εκπατρισμένοι / εκπατρισθέντες / ξεσπιτωμένοι. Οι εκπατριζόμενοι είναι αυτοί που δεν το έχουν πάρει ακόμα απόφαση και πηγαινοέρχονται;
16 mins
  -> Όλοι οι "expatriates" στελέχη ξένων πολυεθνικών (διάβαζε πράκτορες) μόνο "ξεσπιτωμένοι" δεν είναι.:))

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

17 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Εκπατρίζω/ εκπατρισμένος


Explanation:
Όταν κάποιος εκδιώκει από την πατρίδα του ένα άτομο. Αν λειτουργεί ως παθητική μετοχή σημαίνει αυτόν που έχει εκδιωχθεί από την πατρίδα του.

onorya
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek