KudoZ home » English to Greek » Law (general)

Player's Agent licenced by FIFA

Greek translation: Eπίσημος Πράκτορας Μεταγραφών της ΦΙΦΑ/Εκπρόσωπος Ποδοσφαιριστή

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Player's Agent licenced by FIFA
Greek translation:Eπίσημος Πράκτορας Μεταγραφών της ΦΙΦΑ/Εκπρόσωπος Ποδοσφαιριστή
Entered by: Vicky Papaprodromou

08:18 Oct 21, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Sports Law
English term or phrase: Player's Agent licenced by FIFA
1) Πώς λέγεται ο agent;; πράκτορας
2) Ποιος έχει την άδεια ο παίκτης ή ο πράκτορας;

Ευχαριστώ πολύ
εΡ
Evdoxia R.
Greece
επίσημος πράκτορας μετεγγραφών της ΦΙΦΑ/εκπρόσωπος ποδοσφαιριστή
Explanation:
Πράκτορες F.I.F.A. - Εκπρόσωποι ποδοσφαιριστών
α) Κατά την υπογραφή συµβολαίων µεταξύ Π.Α.Ε. και Ελλήνων ποδοσφαιριστών συνυπογράφει στο συµβόλαιο, εφόσον παρίσταται και εκπροσωπεί τον ποδοσφαιριστή, ο επίσηµος πράκτορας µετεγγραφών της F.I.F.A. Κατά την υπογραφή συµβολαίων µεταξύ Π.Α.Ε. και αλλοδαπών ή οµογενών συνυπογράφει υποχρεωτικά το συµβόλαιο ο επίσηµος πράκτορας µετεγγραφών της F.I.F.A. ή ο πληρεξούσιος δικηγόρος που εκπροσωπεί τον ποδοσφαιριστή.
β) Όλα τα ανωτέρω ισχύουν και για τις τροποποιήσεις και για τις λύσεις κοινή συναινέσει των συµβολαίων.
http://www.epo.gr/kanonismoi/pdf/eggrafes_metagrafes_epagg_p...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
thanx a lot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2επίσημος μάνατζερ FIFA
Alexandra Fakalou
4 +3επίσημος πράκτορας μετεγγραφών της ΦΙΦΑ/εκπρόσωπος ποδοσφαιριστή
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
player's agent licenced by fifa
επίσημος πράκτορας μετεγγραφών της ΦΙΦΑ/εκπρόσωπος ποδοσφαιριστή


Explanation:
Πράκτορες F.I.F.A. - Εκπρόσωποι ποδοσφαιριστών
α) Κατά την υπογραφή συµβολαίων µεταξύ Π.Α.Ε. και Ελλήνων ποδοσφαιριστών συνυπογράφει στο συµβόλαιο, εφόσον παρίσταται και εκπροσωπεί τον ποδοσφαιριστή, ο επίσηµος πράκτορας µετεγγραφών της F.I.F.A. Κατά την υπογραφή συµβολαίων µεταξύ Π.Α.Ε. και αλλοδαπών ή οµογενών συνυπογράφει υποχρεωτικά το συµβόλαιο ο επίσηµος πράκτορας µετεγγραφών της F.I.F.A. ή ο πληρεξούσιος δικηγόρος που εκπροσωπεί τον ποδοσφαιριστή.
β) Όλα τα ανωτέρω ισχύουν και για τις τροποποιήσεις και για τις λύσεις κοινή συναινέσει των συµβολαίων.
http://www.epo.gr/kanonismoi/pdf/eggrafes_metagrafes_epagg_p...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 144
Grading comment
thanx a lot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Fakalou: στο πιο ελληνικό του, όντως// ναι, αλλά στα "ποδοσφαιρικά" δεν χρησιμοποιούν το "ατζέντης" αλλά το "μάνατζερ"
2 mins
  -> Eυχαριστώ, Αλεξάνδρα. Αν και το "Ελληνικό" του για να καταλαβαίνουμε όλοι είναι "ατζέντης" αλλά ας όψεται η κοσμιότης μας!!!//Πάντως και το ατζέντης και το μάνατζερ είναι ελληνικότατα!

agree  Andras Mohay: «πράκτορας παικτών, εξουσιοδοτημένος από τη FIFA» europa.eu.int/comm/sport/action_sports/ dialogue/forum2002/2002forum-sport-conclusions_el.pdf
22 mins
  -> Eυχαριστώ πολύ, Andras. Μόλις πριν λίγο είδα κι εγώ αυτή την ιστοσελίδα κι ευχαριστώ που την προσθέτεις εδώ.

agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μπέττυ!

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
player's agent licenced by fifa
επίσημος μάνατζερ FIFA


Explanation:
μάνατζερ τους λέμε στην Ελλάδα για το ποδόσφαιρο.
Ο μάνατζερ έχει την άδεια να προβαίνει σε διαπραγματεύσεις για "αγοραπωλησίες" παικτών.

... Μόρφωση, Πτυχία, Διπλώματα: *Επίσημος Μάνατζερ FIFA. Εμπειρία, Διακρίσεις: ...
www.kick.gr/prManager.asp?lng=&ID=14

... Ακόμα και ένας επίσημος μάνατζερ FIFA για να δικαιούται
αμοιβή από ομάδα πρέπει να έχει ...
www.tomigroup.gr/newsshow.php?id=156

Alexandra Fakalou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Νομίζω ότι η πρόταση της Αλεξάνδρας είναι εξίσου καλή (και πιο κοντά, ίσως, στην προφορική πραγματικότητα)
22 mins
  -> ναι, νομίζω ότι εξαρτάται από το ύφος του όλου κειμένου για το ποια εκδοχή θα χρησιμοποιήσει η Ευδοξία. Ευχαριστώ.

agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> ....εσύ τα στρατιωτικά και εγώ τα ποδοσφαιρικά!! χιχι!