KudoZ home » English to Greek » Law/Patents

City Court

Greek translation: Δικαστήριο της πόλης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:City Court
Greek translation:Δικαστήριο της πόλης
Entered by: Evelina Mineva

13:32 May 29, 2003
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: City Court
the XXXXXXX company is entered in the trade register of Sofia City Court
Dimitra Karamperi
Greece
Δικαστήριο της πόλης Σόφιας
Explanation:
Η οργάνωση των δικαστηρίων στη Βουλγαρία έχει σχέση με τη διοικητική διαίρεση και το διοικητικό σύστημα της χώρας. Το Δικαστήριο της πόλης Σόφιας(Sofia City Court) είναι αρμόδιο για όλη την πρωτεύουσα, ενώ οι επιμέρους δήμοι της πρωτεύουσας εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Δικαστηρίων των Περιοχών. Στην επαρχία ισχύει το εξής σύστημα: υπάρχουν Δικαστήριο Νομού (π.χ. Δικαστήριο του Νομού Σμόλγιαν, Regional Court of Smoljan) και Δικαστήρια των Περιοχών, στην αρμοδιότητα των οποίων εμπίπτουν οι διάφοροι δήμοι του Νομού.
Υπάρχουν δικτυακοί τόποι των παραπάνω κατηγριών δικαστηρίων, αλλά είναι μόνο στα Βουλγάρικα. Σας προτείνω τα site του Ανώτατου Διοικητικό Δικαστήριο και του Συντγματικού Δικαστηρίου της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, τα οποία είναι και στα Αγγλικά.
Selected response from:

Evelina Mineva
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10ειρηνοδικείο
Spiros Doikas
4 +1Δικαστήριο της πόλης Σόφιας
Evelina Mineva


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
ειρηνοδικείο


Explanation:
ειρηνοδικείο

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 14:40:56 (GMT)
--------------------------------------------------

ορθότερο: Πρωτοδικείο ή απλά Δικαστήριο

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
34 mins

agree  xxxIno66
56 mins

agree  Elpida Karapidaki
56 mins

agree  xxxx-Translator
1 hr

agree  Christina Emmanuilidou
2 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos
7 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
15 hrs

agree  Estella
19 hrs

agree  Valentini Mellas
23 hrs

agree  Joanna5
8 days

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Δικαστήριο της πόλης Σόφιας


Explanation:
Η οργάνωση των δικαστηρίων στη Βουλγαρία έχει σχέση με τη διοικητική διαίρεση και το διοικητικό σύστημα της χώρας. Το Δικαστήριο της πόλης Σόφιας(Sofia City Court) είναι αρμόδιο για όλη την πρωτεύουσα, ενώ οι επιμέρους δήμοι της πρωτεύουσας εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Δικαστηρίων των Περιοχών. Στην επαρχία ισχύει το εξής σύστημα: υπάρχουν Δικαστήριο Νομού (π.χ. Δικαστήριο του Νομού Σμόλγιαν, Regional Court of Smoljan) και Δικαστήρια των Περιοχών, στην αρμοδιότητα των οποίων εμπίπτουν οι διάφοροι δήμοι του Νομού.
Υπάρχουν δικτυακοί τόποι των παραπάνω κατηγριών δικαστηρίων, αλλά είναι μόνο στα Βουλγάρικα. Σας προτείνω τα site του Ανώτατου Διοικητικό Δικαστήριο και του Συντγματικού Δικαστηρίου της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, τα οποία είναι και στα Αγγλικά.


    Reference: http://www.sac.government.bg
    Reference: http://www.infotel.bg/juen/concourt.htm
Evelina Mineva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
5 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vicky Papaprodromou, Anastasia Giagopoulou