KudoZ home » English to Greek » Law/Patents

documentary, emission testing, compliance fees

Greek translation: προμήθειες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κλεισίματος της εμπορικής συναλλαγής, τέλη κάρτας ελέγχου καυσαερίων, τέλη πιστοποίησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:documentary, emission testing, compliance fees
Greek translation:προμήθειες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κλεισίματος της εμπορικής συναλλαγής, τέλη κάρτας ελέγχου καυσαερίων, τέλη πιστοποίησης
Entered by: Katerina Kallitsi

17:21 Dec 29, 2003
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: documentary, emission testing, compliance fees
The prices listed by Advertisers on xxxxxxxx.xx can exclude sales tax, finance charges, title, license, regulatory, dealer documentary, emission testing, compliance fees, and other related charges, any or all of which may be added to the listed price to arrive at the final sale price of a product or item. xxxxxxxx.xx can't verify the information advertisers supply or guarantee a product or item they offer
Spiros Doikas
προμήθειες/αμοιβές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κλεισίματος της εμπορικής
Explanation:
συναλλαγής, τέλη κάρτας ελέγχου (εκπομπής) καυσαερίων, τέλη πιστοποίησης συμμόρφωσης (με τα πρότυπα ποιότητας) του προμηθευτή.

VENDOR NON-COMPLIANCE FEES It is the responsibility of the vendor to ensure that all production merchandise is in full compliance with all applicable industry, government, standards. Any necessary clarification of the standards must be sought by the vendor prior to product commitments. Vendor will be held financially accountable for all issues of non - compliance to Quality standards.

Documentary fees είναι τα έξοδα που χρεώνει ο προμηθευτής στον αγοραστή για τις υπηρεσίες του για την προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων για την αγοραπωλησία.

Motor vehicle dealer documentary fees - Disclosures.
(a) A motor vehicle dealer may charge a documentary fee for services rendered to, for, or on behalf of a purchaser in preparing, handling, and processing documents relating to, and closing a retail installment transaction involving, a new motor vehicle.


Πιστεύω σου έδωσα κάποιες ιδέες ή κατευθυντήριες γραμμές. Μπορείς να στρώσεις λίγο τη μετάφραση, ίσως.
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10τεκμηρίωση, έλεγχος/μέτρηση εκπομπών (ρύπων), κόστος συμμόρφωσης
Vicky Papaprodromou
3 +1προμήθειες/αμοιβές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κλεισίματος της εμπορικής
Katerina Kallitsi


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
τεκμηρίωση, έλεγχος/μέτρηση εκπομπών (ρύπων), κόστος συμμόρφωσης


Explanation:
http://www.bluemarine.gr/macnew/macgregorfaq-gr.html
http://www.rc.auth.gr/services/labs.asp?lab=195
http://www.hyper.gr/makthes/960117/60117b00.html

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
23 mins
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!

agree  Irene (Renata) Liapis
55 mins
  -> Ευχαριστώ, Ρενάτα!

agree  Maria Nicholas
1 hr
  -> Eυχαριστώ, Μαρία! Και χρόνια πολλά!

agree  Tina8
1 hr
  -> Γειά σου πατρίδα! Χρόνια Πολλά!

agree  Valentini Mellas: i kai nomika eggrafa gia to documentation (ta simbolaia pou kanoun gia tin agora oximaton i mixanon)
4 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μπέττυ!

agree  Gregoris Kondylis
11 hrs
  -> Ευχαριστώ, Γρηγόρη!

agree  Bernadette Delahaye: Καλή χρονιά σε όλους!
14 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά σε σένα και όλους μας!

agree  Evdoxia R.
15 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία!

agree  Georgios Paraskevopoulos
1 day 5 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Γιώργο!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
προμήθειες/αμοιβές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κλεισίματος της εμπορικής


Explanation:
συναλλαγής, τέλη κάρτας ελέγχου (εκπομπής) καυσαερίων, τέλη πιστοποίησης συμμόρφωσης (με τα πρότυπα ποιότητας) του προμηθευτή.

VENDOR NON-COMPLIANCE FEES It is the responsibility of the vendor to ensure that all production merchandise is in full compliance with all applicable industry, government, standards. Any necessary clarification of the standards must be sought by the vendor prior to product commitments. Vendor will be held financially accountable for all issues of non - compliance to Quality standards.

Documentary fees είναι τα έξοδα που χρεώνει ο προμηθευτής στον αγοραστή για τις υπηρεσίες του για την προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων για την αγοραπωλησία.

Motor vehicle dealer documentary fees - Disclosures.
(a) A motor vehicle dealer may charge a documentary fee for services rendered to, for, or on behalf of a purchaser in preparing, handling, and processing documents relating to, and closing a retail installment transaction involving, a new motor vehicle.


Πιστεύω σου έδωσα κάποιες ιδέες ή κατευθυντήριες γραμμές. Μπορείς να στρώσεις λίγο τη μετάφραση, ίσως.


Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλησπέρα, Κατερίνα! Και παρ'όλο που ευχαρίστησα όλους τους συναδέλφους που ήρθαν να συμφωνήσουν μαζί μου, εγώ με την σειρά μου συμφωνώ με την δική σου διατύπωση που την θεωρώ σαφώς καλύτερη. Αφήνω την δική μου απάντηση ως reference για τον Σπύρο!
4 hrs
  -> Καλησπέρα. Με βοήθησε και ο Σπύρος με το μετέπειτα σχόλιό του. Εσύ προφανώς όταν απάντησες, δεν το είχες. Μ' αρέσει να ψάχνω κιόλας. Σ' ευχαριστώ πάντως