KudoZ home » English to Greek » Law: Taxation & Customs

offsets

Greek translation: απαλλαγές ( φοροαπαλλαγή )


18:24 Dec 18, 2010
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / ..
English term or phrase: offsets
Taxable refunds, credits or offsets of state and local income taxes
Viole T.
Greece
Greek translation:απαλλαγές ( φοροαπαλλαγή )
Explanation:
Εδώ, πρόκειται για απαλλαγές που γίνονται απευθείας στο δηλωθέν εισόδημα και αφού γίνει αυτός ο υπολογισμός , τότε προχωράει η εφορία στη φορολόγηση του νέου ποσού. Η μετάφραση εξαρτάται και από την χώρα όπου απευθύνεται.
Εδώ είναι η απαλλαγή εισοδήματος.....Καλή δουλειά.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2010-12-19 07:13:46 GMT)
--------------------------------------------------

Γράφοντας τη λέξη εδώ εννοώ την χώρα μας.
Selected response from:

KrisJohn
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5συμψηφισμοί
Evdoxia Renta
3 +1απαλλαγές ( φοροαπαλλαγή )KrisJohn


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
απαλλαγές ( φοροαπαλλαγή )


Explanation:
Εδώ, πρόκειται για απαλλαγές που γίνονται απευθείας στο δηλωθέν εισόδημα και αφού γίνει αυτός ο υπολογισμός , τότε προχωράει η εφορία στη φορολόγηση του νέου ποσού. Η μετάφραση εξαρτάται και από την χώρα όπου απευθύνεται.
Εδώ είναι η απαλλαγή εισοδήματος.....Καλή δουλειά.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2010-12-19 07:13:46 GMT)
--------------------------------------------------

Γράφοντας τη λέξη εδώ εννοώ την χώρα μας.

KrisJohn
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
1 hr
  -> Σας ευχαριστώ και καλή εβδομάδα!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
συμψηφισμοί


Explanation:
Εμένα γιατί μου φαίνεται πιο πιθανό να είναι συμψηφισμοί;

Taxable refunds, credits or offsets of state and local income taxes
Φορολογητέες επιστροφές, πιστώσεις ή συμψηφισμοί κρατικού και δημοτικού φόρου εισοδήματος...

Evdoxia Renta
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek