KudoZ home » English to Greek » Manufacturing

variegated tones

Greek translation: ποικιλόχρωμες (ποικίλες) αποχρώσεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:variegated tones
Greek translation:ποικιλόχρωμες (ποικίλες) αποχρώσεις
Entered by: socratisv

18:51 Nov 6, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / tiles
English term or phrase: variegated tones
the variegated tones of the roof are a feature of this product
Tania Gkagkali
ποικιλόχρωμες αποχρώσεις
Explanation:
Παράλληλα απαντούν και αγγεία με ποικιλόχρωμη επιφάνεια (κηλιδωτή, variegated) αλλά και μαύρα στο επάνω τμήμα τους (μελανοστεφή, blacktopped) και ανοιχτόχρωμα στη βάση.
http://www.patriotaki.com/showthread.php?t=87

variegate = διαποικίλλω, διαφοροποιώ, ποικίλλω, χρωματίζω ποικιλόχρωμα
variegated = διαποίκιλτος, παρδαλός, ποικίλος, ποικιλόχρωμος

Ίσως και κηλιδωτές ή πιτσιλωτές αποχρώσεις, αν ταιρίαζει στο κείμενο.

--------------------------------------------------
Note added at 24 minutes (2008-11-06 19:16:42 GMT)
--------------------------------------------------

* ταιριάζει...
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ποικίλες αποχρώσεις
Haralabos Papatheodorou
4 +2ποικιλόχρωμες αποχρώσεις
socratisv


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ποικίλες αποχρώσεις


Explanation:
εναλλακτικά πολλαπλές αποχρώσεις

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
45 mins

agree  Efi Maryeli
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Vasilisso
5 hrs

agree  Albana Dhimitri
11 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ποικιλόχρωμες αποχρώσεις


Explanation:
Παράλληλα απαντούν και αγγεία με ποικιλόχρωμη επιφάνεια (κηλιδωτή, variegated) αλλά και μαύρα στο επάνω τμήμα τους (μελανοστεφή, blacktopped) και ανοιχτόχρωμα στη βάση.
http://www.patriotaki.com/showthread.php?t=87

variegate = διαποικίλλω, διαφοροποιώ, ποικίλλω, χρωματίζω ποικιλόχρωμα
variegated = διαποίκιλτος, παρδαλός, ποικίλος, ποικιλόχρωμος

Ίσως και κηλιδωτές ή πιτσιλωτές αποχρώσεις, αν ταιρίαζει στο κείμενο.

--------------------------------------------------
Note added at 24 minutes (2008-11-06 19:16:42 GMT)
--------------------------------------------------

* ταιριάζει...


    Reference: http://www.patriotaki.com/showthread.php?t=87
    Reference: http://cgi.di.uoa.gr/~diwiki/dokuwiki/lib/exe/fetch.php?id=g...
socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Giagopoulou
33 mins
  -> Ta!

agree  ntaras
14 hrs
  -> :)




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): xxxd_vachliot