KudoZ home » English to Greek » Marketing

pony trekking centre facilities

Greek translation: εγκαταστάσεις κέντρου περιηγητικής ιππασίας με αλογάκια πόνυ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pony trekking centre facilities
Greek translation:εγκαταστάσεις κέντρου περιηγητικής ιππασίας με αλογάκια πόνυ
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:49 Jan 9, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: pony trekking centre facilities
Τίτλος σε πρώτη σελίδα επιχειρηματικού σχεδίου.
Προηγείται: Accomodation.
Έπεται: Farm, Farm Shop.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
εγκαταστάσεις κέντρου περιηγητικής ιππασίας με αλογάκια πόνυ
Explanation:
εγκαταστάσεις κέντρου ιππασίας με αλογάκια πόνυ

ΜΙά πρόταση
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5εγκαταστάσεις κέντρου περιηγητικής ιππασίας με αλογάκια πόνυ
Theodoros Linardos
5Εγκαταστάσεις Ιππασίας με Πόνυ
Costas Zannis


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Εγκαταστάσεις Ιππασίας με Πόνυ


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-01-09 09:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Εγκαταστάσεις κέντρου ιππασίας με πόνυ

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
εγκαταστάσεις κέντρου περιηγητικής ιππασίας με αλογάκια πόνυ


Explanation:
εγκαταστάσεις κέντρου ιππασίας με αλογάκια πόνυ

ΜΙά πρόταση

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
12 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
18 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
18 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Sophia Fourlari
1 day 5 hrs

agree  Valentini Mellas
2 days 14 hrs