KudoZ home » English to Greek » Marketing

cottage cheese

Greek translation: τυρί κότατζ ή cottage cheese

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cottage cheese
Greek translation:τυρί κότατζ ή cottage cheese
Entered by: Vicky Papaprodromou

21:29 Jan 28, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: cottage cheese
cheese
giorgos
τυρί κότατζ ή cottage cheese
Explanation:
Γιώργο, θα μπορούσες ίσως να το αποδώσεις και ως "μυζήθρα" που είναι το πλέον συγγενές ελληνικό τυρί.

CHEESE PIE (MIZITHRA CHEESE)
Pastry 1 kg flour, 2 spoons oil, a little salt, 1 raki glass raki or lemon juice, to make the filo light, and two glasses water. Filling 1 kg cottage cheese or mizithra (half sweet and half sour).

Soften the mizithra with a little milk. Roll out the pastry and use a glass to press lightly on the filo. Spoon filling onto circular shape. Using the same glass cover the filling with the other half of the pastry and cut out the circular shapes. Fry them in hot oil.
---------------------------------------------------

Cheese cake (μερίδες δώδεκα)
Υλικά
Βάση:
-1 1/2 φλιτζάνι σπασμένα κράκερ (Grahams)
-1/4 φλιτζανιού λιωμένη μαργαρίνη

Γέμιση:
-2 φλιτζάνια τυρί κότατζ (cottage cheese)
-2 κουταλιές λιωμένη μαργαρίνη
-2 αβγά
-1/2 φλιτζάνι ζάχαρη
-1/2 φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα
-1/4 φλιτζανιού αλεύρι
-1/4 φλιτζανιού λεμόνι και λίγο ξύσμα λεμονιού
-200γρ. μαρμελάδα από φραγκοστάφυλο ή βύσσινο
----------------------------------------------
Σοκολατένιο Cottage Cheese
Μερίδες: 1, Γεύση: 10, Ευκολία: 10

Προετοιμασία:
1) 1 μερίδα cottage cheese χωρίς λιπαρά,
2) 1 κουταλιά της σούπας κακάο,
3) 1 κουταλιά της σούπας φρουκτόζη,
4) 3 κράκερ με χαμηλά λιπαρά.

Ανακατέψτε το Cottage cheese με το κακάο, και την φρουκτόζη σε ένα μπολ. Βουτήξτε μέσα τα κράκερ και απολαύστε!! Μοιάζει με πουτίγκα σοκολάτας.
http://www.eles.gr/bfl_sintages.asp?r=126&thecat=18

θεωρώ πως είναι σωστότερο, βέβαια, να το αφήσεις στα αγγλικά γιατί είναι κατηγορία τυριού από μόνο του και έχει την συγκεκριμένη ονομασία (όπως φέτα, κασέρι, μανούρι, κ.ά.)

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thanks again!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8τυρί κότατζ ή cottage cheese
Vicky Papaprodromou
5 +4κότατζ
Costas Zannis
5 +2είδος μαλακού ανάλατου λευκού τυριού (σε τρίμματα).
Betty Revelioti
5μαλακό τυρί από ανθόγαλα
Valentini Mellas


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
είδος μαλακού ανάλατου λευκού τυριού (σε τρίμματα).


Explanation:
.

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
0 min

agree  Costas Zannis: Όχι "ανάλατου", ξανάλατου!!
57 mins

neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλό είναι να μην μεταφραστεί..... αλλά η περιγραφή είναι σωστή!
9 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
τυρί κότατζ ή cottage cheese


Explanation:
Γιώργο, θα μπορούσες ίσως να το αποδώσεις και ως "μυζήθρα" που είναι το πλέον συγγενές ελληνικό τυρί.

CHEESE PIE (MIZITHRA CHEESE)
Pastry 1 kg flour, 2 spoons oil, a little salt, 1 raki glass raki or lemon juice, to make the filo light, and two glasses water. Filling 1 kg cottage cheese or mizithra (half sweet and half sour).

Soften the mizithra with a little milk. Roll out the pastry and use a glass to press lightly on the filo. Spoon filling onto circular shape. Using the same glass cover the filling with the other half of the pastry and cut out the circular shapes. Fry them in hot oil.
---------------------------------------------------

Cheese cake (μερίδες δώδεκα)
Υλικά
Βάση:
-1 1/2 φλιτζάνι σπασμένα κράκερ (Grahams)
-1/4 φλιτζανιού λιωμένη μαργαρίνη

Γέμιση:
-2 φλιτζάνια τυρί κότατζ (cottage cheese)
-2 κουταλιές λιωμένη μαργαρίνη
-2 αβγά
-1/2 φλιτζάνι ζάχαρη
-1/2 φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα
-1/4 φλιτζανιού αλεύρι
-1/4 φλιτζανιού λεμόνι και λίγο ξύσμα λεμονιού
-200γρ. μαρμελάδα από φραγκοστάφυλο ή βύσσινο
----------------------------------------------
Σοκολατένιο Cottage Cheese
Μερίδες: 1, Γεύση: 10, Ευκολία: 10

Προετοιμασία:
1) 1 μερίδα cottage cheese χωρίς λιπαρά,
2) 1 κουταλιά της σούπας κακάο,
3) 1 κουταλιά της σούπας φρουκτόζη,
4) 3 κράκερ με χαμηλά λιπαρά.

Ανακατέψτε το Cottage cheese με το κακάο, και την φρουκτόζη σε ένα μπολ. Βουτήξτε μέσα τα κράκερ και απολαύστε!! Μοιάζει με πουτίγκα σοκολάτας.
http://www.eles.gr/bfl_sintages.asp?r=126&thecat=18

θεωρώ πως είναι σωστότερο, βέβαια, να το αφήσεις στα αγγλικά γιατί είναι κατηγορία τυριού από μόνο του και έχει την συγκεκριμένη ονομασία (όπως φέτα, κασέρι, μανούρι, κ.ά.)




    Reference: http://www.forthnet.gr/internetcity/food/recip-sweet.htm
    Reference: http://health.in.gr/diaita/Article.asp?ArticleId=18654&Curre...
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3304
Grading comment
Thanks again!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator: ναι, το αφήνουμε ως έχει, δες και το σάιτ της ΦΑΓΕ: http://www.fage.gr/page/default.asp?id=20&la=1
1 min
  -> Χαιρετίζω τη μαγείρισα...όπως και να το κάνουμε, ο λόγος σου μετράει περισσότερο!

disagree  Costas Zannis: Όχι και "μυζήθρα" την ξανοστίλα!!! :))//"κότατζ" ή "κότας", όπως το έχω ακούσει, και πολύ του!!
47 mins
  -> Kώστα μου, το ανέφερα ως το πλέον κοντινό τουλάχιστον σε όψη και υφή...συμφωνώ πάντως για την ανοστιά του!

agree  marina2002: όχι όμως με την "μυζήθρα"
8 hrs
  -> Thanks!

agree  Irene (Renata) Liapis: Κότατζ - όντως έτσι λέει η συσκευασία της ΦΑΓΕ.
9 hrs
  -> Thanks!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αλλά όχι μυζήθρα // Ο Χριστός και η Παναγία.... εννοούσα ότι δεν είναι μυζήθρα, άσχετα αν η συνταγή για την τυρόπιττα αναφέρει ως υλικό την μυζήθρα!
9 hrs
  -> Απλώς κάποιο site, Νάντια μου, όπως θα είδες στην απάντησή μου τόδινε σαν παράλληλη εκδοχή. Συμφωνούμε απόλυτα.

agree  Evdoxia R.
11 hrs
  -> Thanks!

agree  angelsid
14 hrs
  -> Thanks!

agree  Natassa Iosifidou: :)
1 day 16 hrs
  -> Thanks!

agree  Sophia Fourlari
1 day 23 hrs
  -> Thanks!

agree  Theodoros Linardos
3 days 18 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Θόδωρε!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
κότατζ


Explanation:
Με ελληνική γραφή. Όπως: μπρί, ροκφόρ, καμαμπέρ, τσένταρ, τσίλτον, σεβρ, κλπ κλπ

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marina2002
6 hrs

agree  Irene (Renata) Liapis
7 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ...:-))
7 hrs

agree  stellina86
11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
μαλακό τυρί από ανθόγαλα


Explanation:
Magenta

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: από ξυνόγαλο όχι ανθόγαλο (Mild white cheese made from curds of soured skim milk)
5 hrs