KudoZ home » English to Greek » Marketing / Market Research

Campaignability

Greek translation: προωθησιμότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Campaignability
Greek translation:προωθησιμότητα
Entered by: Assimina Vavoula

10:14 Nov 19, 2013
English to Greek translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: Campaignability
Campaignability - Executions should vary but they must remain on brief.

Είναι το ίδιο EXCEL FILE. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με όλη την φράση όμως...

Ευχαριστώ...
Assimina Vavoula
Greece
προωθησιμότητα
Explanation:
!
Selected response from:

Haralabos Papatheodorou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ... Καλή σου μέρα...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Δυνατότητα δημιουργίας καμπάνιας
Lito Christoforidou
4Δυνατότητα καμπάνιας
Kettie Nossis
1 +2προωθησιμότητα
Haralabos Papatheodorou
3εκστρατευτικότητα
transphy
2 +1προβλησιμότηταAndras Mohay
3έχει διαφημιστική αξία
Magda Phili


Discussion entries: 11





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
campaignability
έχει διαφημιστική αξία


Explanation:
Ίσως εννοεί αυτό.

(πληροί τις προϋποθέσεις)

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2013-11-19 10:43:44 GMT)
--------------------------------------------------

κάτι άλλο:

έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για διεξαγωγή διαφ. καμπάνιας

Magda Phili
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
campaignability
προωθησιμότητα


Explanation:
!

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ... Καλή σου μέρα...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
19 hrs

agree  Constantine Kourakis: Αφού ο πελάτης ζητά μία λέξη (βάσει discussion)...
1 day1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
campaignability
Δυνατότητα καμπάνιας


Explanation:
Όπως το έγραψες ως discussion entry είναι απολύτως σωστό. Αυτή "Ικανότητα εκτέλεσης διαφημιστικής καμπάνιας" είναι η έννοιά του, και άσχετα αν το αγγλικό είναι μία λέξη, στα ελληνικά δεν αποδίδεται ως μία λέξη.

Και η άλλη πρόταση "Πληροί τις προϋποθέσεις διαφημιστικής καμπάνιας" είναι σωστή, και ωραία διατυπωμένη.

Εγώ θα σου πρότεινα της εξής μετάφραση:

Δυνατότητα καμπάνιας: θα πρέπει να υπάρχει ποικιλία στους τρόπους εκτέλεσης της καμπάνιας, αλλά πρέπει, ωστόσο, να υπάρχει συντομία.

Ελπίζω να βοηθάει.

Kettie Nossis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
campaignability
προβλησιμότητα


Explanation:
Μη με γιουχάρετε...

προβολή > προβλησιμότητα

Σε …παλαιότερο δημοσίευμα της έγκριτης αθηναικής εφημερίδας
« εθνος » [της 17-5-03], απόλαυσα ένα ωραίο κομμάτι που αναφέρεται στους πεζόδρομους της Αθήνας.
Και βέβαια το κείμενο μπορεί να έχει πανελλαδική ***προβλησιμότητα***, αλλά οπωσδήποτε έχει …επακριβή προβολή στην πόλη μας

http://dimotiki-kinisi.gr/blog/index.php?entry=entry070914-1...


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
17 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
campaignability
εκστρατευτικότητα


Explanation:
Δυνατότητα για εκστρατείαν;

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
campaignability
Δυνατότητα δημιουργίας καμπάνιας


Explanation:
Θα συμφωνούσα με την Kettie αλλά μου τα χάλασε στο τέλος :)

Γιατί το brief δεν έχει καμία σχέση με "συντομία": αναφέρεται στις οδηγίες που δίνει μια εταιρεία-πελάτης στη διαφημιστική εταιρεία (ή ανάλογο συνεργάτη) για το σχεδιασμό μιας καμπάνιας, και περιέχει τους στόχους και τα προαπαιτούμενα.
Η ΕΔΕΕ το εξηγεί ως "Brief: Οι οδηγίες και γενικότερα οι πληροφορίες που δίνει ο πελάτης στην εταιρία δημοσίων σχέσεων ή τη διαφημιστική εταιρία, για τη δημιουργία προγράμματος/ ενέργειας επικοινωνίας. Επίσης, οι οδηγίες που δίνονται εσωτερικά, ανάμεσα στα τμήματα της εταιρίας επικοινωνίας σχετικά με το έργο."

Οπότε νομίζω ότι θα επέλεγα την απόδοση:

Δυνατότητα δημιουργίας καμπάνιας: θα πρέπει να υπάρχουν διαφορετικές εκτελέσεις της ιδέας, πάντα όμως μέσα στο πλαίσιο των σχετικών οδηγιών

Lito Christoforidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek