KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

test strip

Greek translation: ταινία ελέγχου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:test strip
Greek translation:ταινία ελέγχου
Entered by: Evi Prokopi

07:23 Apr 7, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: test strip
Test strip for free chlorine...
Τελικά τί είναι πιο σωστό; Ταινία ή Λωρίδα Δοκιμασίας, ΕΛέγχου ή Μέτρησης.. (Εμένα μου ακούγεται καλυτερο το Ταινία μέτρησης)
dimitrapanag
ταινία ελέγχου
Explanation:
Είδα και αυτό να χρησιμοποιείται... Απλά το προτείνω!
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ταινία μέτρησης
Danae Ferri
1 +1ταινία ελέγχουEvi Prokopi


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ταινία μέτρησης


Explanation:
Χρησιμοποιείται πολύ αυτός ο όρος.


    Reference: http://www.google.gr/search?q=%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%AF...
Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Costas Zannis: Και "δοκιμαστική ταινία" http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&...
1 day1 hr
  -> Ευχαριστώ! Χρόνια πολλά!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
ταινία ελέγχου


Explanation:
Είδα και αυτό να χρησιμοποιείται... Απλά το προτείνω!


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD...
Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Και "δοκιμαστική ταινία" http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&...
16 hrs
  -> Χρόνια πολλά! Ευχαριστώ!