KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

siliceous sand

Greek translation: πυριτική άμμος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:siliceous sand
Greek translation:πυριτική άμμος
Entered by: Assimina Vavoula

13:10 Nov 9, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / tiles
English term or phrase: siliceous sand
Part of a tile. It has no context. "πυριτική άμμος?"
Tania Gkagkali
πυριτική άμμος
Explanation:
νομίζω...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-09 13:17:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/siliceo...
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +7πυριτική άμμοςAssimina Vavoula
4 -1περιεχόμενη χαλίκια άμμος (άμμος με χαλίκια)Ellen Kraus


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +7
πυριτική άμμος


Explanation:
νομίζω...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-09 13:17:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/siliceo...

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
3 mins
  -> Γειά σου Εύη... Ευχαριστώ και καλό μεσημέρι.

agree  Nick Lingris
44 mins
  -> Καλό απόγευμα, Νίκο... Να ελπίζω όλα καλά μέχρι στιγμής;;;

agree  socratisv
3 hrs
  -> Καλησπερούδια σας και ευχαριστώ.

agree  Anastasia Giagopoulou
3 hrs
  -> Καλησπέρα, Αναστασία. Ευχαριστώ.

agree  anthi
5 hrs
  -> Καλησπέρα και ευχαριστώ.

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, ευχαριστώ... Και... καλό βράδυ.

agree  Vicky Papaprodromou
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ, ευχαριστώ... Και... καλό βράδυ.

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
περιεχόμενη χαλίκια άμμος (άμμος με χαλίκια)


Explanation:
θα ήταν η πρότασή μου

--------------------------------------------------
Note added at 18 Min. (2008-11-09 13:29:33 GMT)
--------------------------------------------------

διαχωρίζουν τα χαλίκια από την άμμο και την άμμο από την ιλύ αντίστοιχα. ..... Ιλυοαργιλώδης άμμος με χαλίκια. (1*) Ισχύουν και προσαρμόζονται οι έλεγχοι ...

D-Bingen: Άμμος, λιθόκοκκοι, χαλίκι, λιθοτρίμματα και λιθόσκονη ... - [ Diese Seite übersetzen ]14212000 - Άμμος, λιθόκοκκοι, χαλίκι, λιθοτρίμματα και λιθόσκονη, κροκάλες, αμμοχάλικο, τεμαχισμένοι

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nick Lingris: Οι πρώτες τρεις λέξεις δεν είναι ελληνική σύνταξη.
37 mins