KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Drill Bit

Greek translation: τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Drill Bit
Greek translation:τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης
Entered by: Evi Prokopi

17:43 Nov 14, 2008
English to Greek translations [Non-PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: Drill Bit
Ξέρω ακριβώς τι είναι (http://tinyurl.com/6xbjkr), αλλά δεν ξέρω πώς λέγεται στα ελληνικά! Φαντάζομαι για κάποιον που έχει εργαλεία σπίτι του είναι πανεύκολο!
Evi Prokopi
τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης
Explanation:
http://www.stanleytools.gr/index.php?cPath=2_102&osCsid=aee2...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-11-14 17:58:02 GMT)
--------------------------------------------------

Οι χρήστες τα λέμε συνήθως τρυπανάκια και, ναι, τα λένε και κάποιοι επίσημα.
http://www.dilmas.gr/tripanakia1.htm
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης
Nick Lingris
4 +1Μύτη τρυπανιού
Spiros Doikas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
drill bit
Μύτη τρυπανιού


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="Μύτη τρυπανιού&ie=utf-8&oe=ut...
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
drill bit
τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης


Explanation:
http://www.stanleytools.gr/index.php?cPath=2_102&osCsid=aee2...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-11-14 17:58:02 GMT)
--------------------------------------------------

Οι χρήστες τα λέμε συνήθως τρυπανάκια και, ναι, τα λένε και κάποιοι επίσημα.
http://www.dilmas.gr/tripanakia1.htm

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
20 mins

agree  Alekos Psimikakis: Με τι συμφωνείς; Με όλα; Τρυπάνι, μύτη τρυπανιού, κοπτικό διάτρησης και τρυπανάκι; ))
208 days