KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

underlying bitumen layers

Greek translation: ασφαλτικό υπόστρωμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:underlying bitumen layer
Greek translation:ασφαλτικό υπόστρωμα
Entered by: Epameinondas Soufleros

14:08 Nov 30, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / TILES
English term or phrase: underlying bitumen layers
This protects the underlying bitumen layers from ultraviolet rays.
Tania Gkagkali
ασφαλτικά υποστρώματα
Explanation:
Η στρώση ασφάλτου που απλώνεται πριν την (κανονική) στρώση και την επίστρωση.
Selected response from:

Epameinondas Soufleros
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ασφαλτικά υποστρώματα
Epameinondas Soufleros
4υποκείμενες στρώσεις ασφάλτου/πίσσας
Spiros Doikas
3κατώτερες/κάτω ασφαλτικές στρώσεις
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
υποκείμενες στρώσεις ασφάλτου/πίσσας


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-11-30 14:11:29 GMT)
--------------------------------------------------

ή
υποκείμενες ασφαλτικές στρώσεις
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Epameinondas Soufleros: Σύμφωνοι, γιατί όμως "υποκείμενες στρώσεις", αντί να κάνουμε την ακόλουθη διάκριση: (1) επίστρωη, (2) στρώση, (3) υπόστρωη ασφάλτου, με διάταξη από πάνω προς τα κάτω (κατ' αναφορά προς την επιφάνεια της γης);
47 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κατώτερες/κάτω ασφαλτικές στρώσεις


Explanation:
ασφαλτικές στρώσεις:
http://www.google.gr/search?hl=en&rlz=1B3GGGL_elGR279GR279&q...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Epameinondas Soufleros: Οι όροι που χρησιμοποιούνται είναι: (1) ασφαλτικό επίστρωμα, (2) ασφαλτικό στρώμα, (3) ασφαλτικό υπόστρωμα.
44 mins
  -> Το «ασφαλτική στρώση» δεν το λέω εγώ, αλλά οι αναφορές από κείμενα πανεπιστημίων μας καθώς και το odolexis (www.odo-lexis.gr/doc.php?n=PVM_6_gre).

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ασφαλτικά υποστρώματα


Explanation:
Η στρώση ασφάλτου που απλώνεται πριν την (κανονική) στρώση και την επίστρωση.

Example sentence(s):
  • ... του προδιαγραφόμενου πάχους περισσότερο από 10%, εκτός εάν καθορίζει διαφορετικά η Υπηρεσία (π.χ. επιστρώσεις σε παλαιό ασφαλτικό υπόστρω
  • Η γεωμεμβράνη μπορεί να εφαρμοστεί επάνω σε ασφαλτικό υπόστρωμα με την προϋπόθεση ότι θα προηγηθεί εφαρμογή ...

    Reference: http://www.hellaskps.gr/min_requirements/docs/PE1/DGTSY/2Syg...
    Reference: http://www.altoscm.eu/gr/products.asp?id=01.03.05.02.04&lv=0...
Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam
6 hrs

agree  Nick Lingris
8 hrs

agree  xxxd_vachliot
18 hrs