KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Single line panel sizing centre

Greek translation: πλανοξεχονδρίστηρας


15:24 Feb 12, 2009
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / furniture making
English term or phrase: Single line panel sizing centre
A machine that is used in furniture making.
The general term 'εργαλειομηχανή επιπλοποιίας' is not acceptable.
Kyriacos Georghiou
Cyprus
Greek translation:πλανοξεχονδρίστηρας
Explanation:
Mηχανήματα ... ΚΑΡΕΚΛΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ · ΜΕΝΤΕΣΕΔΟΤΡΥΠΑΝΑ · ΜΟΝΤΑΡΙΣΤΙΚΑ · ΜΠΡΙΚΕΤΟΜΗΧΑΝΕΣ - ΣΠΑΣΤΗΡΕΣ ΞΥΛΟΥ · ΜΟΡΣΟΤΡΥΠΑΝΑ · ΞΕΜΟΡΣΑΡΙΣΤΡΕΣ · ΞΕΧΟΝΔΡΙΣΤΗΡΕΣ ...
www.loimac.gr/menou_mix.asp - 10k

ΠΛΑΝΟΞΕΧΟΝΔΡΙΣΤΗΡΑΣ. AD350. ΠΛΑΝΗ. ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΚΩΝ, mm. 1850. Max ΠΛΑΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, mm. 350. ΑΞΟΝΑΣ, mm. 95. ΜΑΧΑΙΡΙΑ, n. 3. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΞΟΝΑ, g/min. 5000 ...
www.athanassopoulos.gr/gr/tecnica2.php?prod=Tecnica_01_AD35... - 18k -

--------------------------------------------------
Note added at 1 ώρα (2009-02-12 17:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

...χονδριστήρας...

--------------------------------------------------
Note added at 17 ώρες (2009-02-13 08:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

Κυριάκο,
πρέπει να είναι "σύστημα γραμμικής κίνησης φορείου και οδηγού".
Μπες στη σελίδα, στην κατηγορία τεμαχιστήρες...

Προιόντα
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ | ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΡΕΣ | TEMA 3800








ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Η νέα σειρά ΤΕΜΑ 3800 είναι εξοπλισμένη με κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα για να προσφέρει μεγάλη παραγωγή με πρακτικό χειρισμό.

- Στιβαρή κατασκευή.

- Σύστημα γραμμικής κίνησης φορείου και οδηγού.

- Εύκολος χειρισμός. Computer με οθόνη αφής, πρόγραμμα στα ελληνικά, δυνατότα μνήμης πολλών προγραμμάτων κοπής.

- Μέτρηση με μαγνητική ταινία. Απόλυτη ακρίβεια οδηγού - μηδενικές φθορές στην διάρκεια του χρόνου.

- Αυτόματη λίπανση. Εγγυημένη μακροχρόνια καλή λειτουργία.



Μήκος κοπής
3800 χιλ.

Πλάτος κοπής
1850/ 2500/ 4200 χιλ.

`Υψος κοπής
65 χιλ.

Κινητήρας δίσκου κοπής
5,5 ΗΡ.

Κινητήρας δίσκου πρόκοψης
2 ΗΡ

Ταχύτητα κοπής
4-40 μέτρα/λεπτό

Ταχύτητα οδηγού
25 μέτρα/λεπτό

Computer με οθόνη αφής

Δαγκάνες (extra)

Διπλός πλευρικός οδηγός (extra)

Σύστημα κοπής Post Forming (extra)

Τραπέζια με αέρα (extra)

Βάρος
1500 Κιλά.



[‹] πίσω πίσω στην λίστα των προιόντων [›]



Η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση των μηχανών και το αξιόπιστο service, ... Αξιοποιώντας την μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των ξυλουργικών μηχανημάτων και με ...
www.nikolaidis-machines.gr/gr_main.asp - 18k
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Thanks for your help Panayiotis
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1πλανοξεχονδρίστηρας
Panagiotis Andrias
1μονάδα / μηχανή γραμμικής παραγωγής πλαισίων ρυθμιζόμενου μεγέθους
Haralabos Papatheodorou


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
single line panel sizing centre
μονάδα / μηχανή γραμμικής παραγωγής πλαισίων ρυθμιζόμενου μεγέθους


Explanation:
Φαντάζομαι ότι το panel αναφέρεται σε κομμάτια ξύλου (?)

Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

30 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
single line panel sizing centre
πλανοξεχονδρίστηρας


Explanation:
Mηχανήματα ... ΚΑΡΕΚΛΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ · ΜΕΝΤΕΣΕΔΟΤΡΥΠΑΝΑ · ΜΟΝΤΑΡΙΣΤΙΚΑ · ΜΠΡΙΚΕΤΟΜΗΧΑΝΕΣ - ΣΠΑΣΤΗΡΕΣ ΞΥΛΟΥ · ΜΟΡΣΟΤΡΥΠΑΝΑ · ΞΕΜΟΡΣΑΡΙΣΤΡΕΣ · ΞΕΧΟΝΔΡΙΣΤΗΡΕΣ ...
www.loimac.gr/menou_mix.asp - 10k

ΠΛΑΝΟΞΕΧΟΝΔΡΙΣΤΗΡΑΣ. AD350. ΠΛΑΝΗ. ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΚΩΝ, mm. 1850. Max ΠΛΑΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, mm. 350. ΑΞΟΝΑΣ, mm. 95. ΜΑΧΑΙΡΙΑ, n. 3. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΞΟΝΑ, g/min. 5000 ...
www.athanassopoulos.gr/gr/tecnica2.php?prod=Tecnica_01_AD35... - 18k -

--------------------------------------------------
Note added at 1 ώρα (2009-02-12 17:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

...χονδριστήρας...

--------------------------------------------------
Note added at 17 ώρες (2009-02-13 08:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

Κυριάκο,
πρέπει να είναι "σύστημα γραμμικής κίνησης φορείου και οδηγού".
Μπες στη σελίδα, στην κατηγορία τεμαχιστήρες...

Προιόντα
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ | ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΡΕΣ | TEMA 3800








ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Η νέα σειρά ΤΕΜΑ 3800 είναι εξοπλισμένη με κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα για να προσφέρει μεγάλη παραγωγή με πρακτικό χειρισμό.

- Στιβαρή κατασκευή.

- Σύστημα γραμμικής κίνησης φορείου και οδηγού.

- Εύκολος χειρισμός. Computer με οθόνη αφής, πρόγραμμα στα ελληνικά, δυνατότα μνήμης πολλών προγραμμάτων κοπής.

- Μέτρηση με μαγνητική ταινία. Απόλυτη ακρίβεια οδηγού - μηδενικές φθορές στην διάρκεια του χρόνου.

- Αυτόματη λίπανση. Εγγυημένη μακροχρόνια καλή λειτουργία.



Μήκος κοπής
3800 χιλ.

Πλάτος κοπής
1850/ 2500/ 4200 χιλ.

`Υψος κοπής
65 χιλ.

Κινητήρας δίσκου κοπής
5,5 ΗΡ.

Κινητήρας δίσκου πρόκοψης
2 ΗΡ

Ταχύτητα κοπής
4-40 μέτρα/λεπτό

Ταχύτητα οδηγού
25 μέτρα/λεπτό

Computer με οθόνη αφής

Δαγκάνες (extra)

Διπλός πλευρικός οδηγός (extra)

Σύστημα κοπής Post Forming (extra)

Τραπέζια με αέρα (extra)

Βάρος
1500 Κιλά.



[‹] πίσω πίσω στην λίστα των προιόντων [›]



Η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση των μηχανών και το αξιόπιστο service, ... Αξιοποιώντας την μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των ξυλουργικών μηχανημάτων και με ...
www.nikolaidis-machines.gr/gr_main.asp - 18k

Panagiotis Andrias
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks for your help Panayiotis