KudoZ home » English to Greek » Mathematics & Statistics

credit quality

Greek translation: πιστοληπτική ποιότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credit quality
Greek translation:πιστοληπτική ποιότητα
Entered by: Nick Lingris

14:11 Mar 30, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / development of default probability model
English term or phrase: credit quality
Probability of default itself is a useful measure for a company’s credit quality.
Tetta
Greece
ποιότητα των πιστώσεων
Explanation:
Σύμφωνα και με το Οικονομικό Λεξικό Χ-Σ.
http://www.bloomberg.com/invest//glossary/bfglosc.htm#credit...
Credit quality
A measure of a bond issuer's ability to repay interest and principal in a timely manner. Rating agencies assign letter designations such as AAA, AA, and so forth. The lower the rating, the higher the probability of default.

http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_21...
Η ζωηρή οικονομική ανάπτυξη στη δυτική Ευρώπη έχει ενισχύσει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων υπεραντισταθμίζοντας την όποια επίπτωση από τα υψηλότερα επιτόκια και δίνοντας απρόσμενη στήριξη στην *ποιότητα των πιστώσεων*. Αυτό αναφέρει πρόσφατη έκθεση του διεθνούς οίκου πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody’s, που υπογραμμίζει ότι τη μεγαλύτερη βελτίωση στο δεύτερο εξάμηνο παρουσίασαν οι εκδότες ομολόγων με χαμηλή βαθμολογία (speculative grade).
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
You saved me, Nick.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ποιότητα των πιστώσεων
Nick Lingris
4 -1ποιότητα πιστώσεων ή δανείων
STAMATIOS FASSOULAKIS


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ποιότητα των πιστώσεων


Explanation:
Σύμφωνα και με το Οικονομικό Λεξικό Χ-Σ.
http://www.bloomberg.com/invest//glossary/bfglosc.htm#credit...
Credit quality
A measure of a bond issuer's ability to repay interest and principal in a timely manner. Rating agencies assign letter designations such as AAA, AA, and so forth. The lower the rating, the higher the probability of default.

http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_21...
Η ζωηρή οικονομική ανάπτυξη στη δυτική Ευρώπη έχει ενισχύσει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων υπεραντισταθμίζοντας την όποια επίπτωση από τα υψηλότερα επιτόκια και δίνοντας απρόσμενη στήριξη στην *ποιότητα των πιστώσεων*. Αυτό αναφέρει πρόσφατη έκθεση του διεθνούς οίκου πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody’s, που υπογραμμίζει ότι τη μεγαλύτερη βελτίωση στο δεύτερο εξάμηνο παρουσίασαν οι εκδότες ομολόγων με χαμηλή βαθμολογία (speculative grade).

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 29
Grading comment
You saved me, Nick.
Notes to answerer
Asker: Thank you


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
4 hrs

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: "Πιστοληπτική ποιότητα" είναι, Νίκο, δηλαδή η φερεγγυότητα και πιστοληπτική αξιολόγηση μιας επιχείρησης. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! // Bonjour σου και σένα, το κακό είναι ότι η Τέττα μάλλον δεν το έχει δει ακόμα!
15 hrs
  -> Να 'σαι καλά, Νάντια. Κάτι δεν μου καθόταν καλά, λόγω απόδοσης του credit rating. Bonjour!

agree  Evi Prokopi
1 day23 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ποιότητα πιστώσεων ή δανείων


Explanation:
Σε περίπτωση πώλησης των δανείων ο αγοραστής /επενδυτής εξετάζει τισ αντίστοιχες διασφαλίσεις, τη δυνατότητα ομαλής εξέλιξης και ευχερούς ρευστοποίησης.

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: "Πιστοληπτική ποιότητα" είναι, Σταμάτη, δηλαδή η φερεγγυότητα και πιστοληπτική αξιολόγηση μιας επιχείρησης. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
15 hrs