KudoZ home » English to Greek » Mathematics & Statistics

quintile

Greek translation: πεμπτημόριο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quintile
Greek translation:πεμπτημόριο
Entered by: Evdoxia R.

10:31 Dec 11, 2003
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Mathematics & Statistics / Statistics
English term or phrase: quintile
Divide your customers into five segments (quintiles) based on lifetime value.
Evdoxia R.
Greece
πεμπτημόριο
Explanation:
Π.Χ.
"Για κάθε χώρα, τα άτομα κατανέμονται σε πέντε διαφορετικές ισάριθμες ομάδες ανάλογα με το ισοδύναμο αρχικό εισόδημά τους: το 20 % με το χαμηλότερο εισόδημα (1ο πεμπτημόριο), το επόμενο 20 % (2ο πεμπτημόριο 2) [...], το 20 % με το υψηλότερο εισόδημα (5ο πεμπτημόριο)."

Στη στατιστική γενικά χρησιμοποιείται αυτή η ορολογία (τεταρτημόρια, δεκατημόρια, κλπ)
Πηγή: Στοιχεία Στατιστικής Ι.Π. Λιάκη
Selected response from:

Irene (Renata) Liapis
United States
Grading comment
ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8πεμπτημόριο
Irene (Renata) Liapis
5 +3πεμπτημόριο/-α
Joanne Panteleon
5 +3πέμπτα
Nadia-Anastasia Fahmi
3πενταδες
Helen Chrysanthopoulou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
πενταδες


Explanation:
πενταδες

Helen Chrysanthopoulou
Native speaker of: Native in GreekGreek

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
πέμπτα


Explanation:
The aspect of planets when separated the fifth part of the zodiac, or 72΅

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
2 mins
  -> :-)

agree  Gregoris Kondylis
2 mins
  -> :-)... εδώ δεν θα την πατήσω....

agree  Bernadette Delahaye
10 mins
  -> :-)

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
πεμπτημόριο


Explanation:
Π.Χ.
"Για κάθε χώρα, τα άτομα κατανέμονται σε πέντε διαφορετικές ισάριθμες ομάδες ανάλογα με το ισοδύναμο αρχικό εισόδημά τους: το 20 % με το χαμηλότερο εισόδημα (1ο πεμπτημόριο), το επόμενο 20 % (2ο πεμπτημόριο 2) [...], το 20 % με το υψηλότερο εισόδημα (5ο πεμπτημόριο)."

Στη στατιστική γενικά χρησιμοποιείται αυτή η ορολογία (τεταρτημόρια, δεκατημόρια, κλπ)
Πηγή: Στοιχεία Στατιστικής Ι.Π. Λιάκη


Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon: Συμφωνώ!..με πρόλαβες!
2 mins
  -> για 1 λεπτό μόνο όμως! Ευχαριστώ

agree  Costas Zannis
2 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
5 mins

agree  Vicky Papaprodromou
23 mins

agree  Betty Revelioti
40 mins

agree  Valentini Mellas
6 hrs

agree  Theodoros Linardos
6 hrs

agree  Ilias PETALAS
1 day 20 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
πεμπτημόριο/-α


Explanation:
Σημείωση: Για κάθε χώρα, τα άτομα κατανέμονται σε πέντε διαφορετικές ισάριθμες ομάδες ανάλογα με το ισοδύναμο αρχικό εισόδημά τους: το 20 % με το χαμηλότερο εισόδημα (1ο πεμπτημόριο), το επόμενο 20 % (2ο πεμπτημόριο 2) [...], το 20 % με το υψηλότερο εισόδημα (5ο πεμπτημόριο).

europa.eu.int/abc/doc/off/bull/el/9910/p108002.htm

Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
1 min

agree  Betty Revelioti
39 mins

agree  Vickie Dimitriadou
10 hrs