KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

primer bulb

Greek translation: κουμπί εκκίνησης


21:12 Feb 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gas chain saw
English term or phrase: primer bulb
δεν υπάρχει συγκείμενο, ο όρος είναι μόνος του, σε μία γραμμή, ανάμεσα σε διάφορρες προφυλάξεις. Υποθέτω ότι πρέπει να σημαίνει "μοχλός εκκίνησης" ή κάτι παρόμοιο, αλλά θα ήθελα να είμαι σίγουρη.

Σας ευχαριστώ.
Pennya
Greek translation:κουμπί εκκίνησης
Explanation:
Δες φωτογραφίες:
http://images.google.co.uk/images?q=primer bulb&um=1&hl=en&s...


Και "press the primer bulb"
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q="press the primer bul...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-02-14 21:19:15 GMT)
--------------------------------------------------

κουμπί...

"Διακόπτης" καλύτερα.
Selected response from:

sassa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Φούσκα πλήρωσης καυσίμου
STAMATIOS FASSOULAKIS
4 +2κουμπί εκκίνησης
sassa
3λυχνία εκκίνησης
Anastasia Giagopoulou


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κουμπί εκκίνησης


Explanation:
Δες φωτογραφίες:
http://images.google.co.uk/images?q=primer bulb&um=1&hl=en&s...


Και "press the primer bulb"
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q="press the primer bul...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-02-14 21:19:15 GMT)
--------------------------------------------------

κουμπί...

"Διακόπτης" καλύτερα.

sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
14 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
13 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
λυχνία εκκίνησης


Explanation:
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρη χωρίς συγκείμενο. ;-)


    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%BB%CF%85%CF%87%CE%BD...
Anastasia Giagopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Φούσκα πλήρωσης καυσίμου


Explanation:
Με την Primery bulb και μόνο ο κινητήρας δεν <<παίρνει>> εμπρός θέλει και spark. Το Priming χρησιμοποιείται και σε αντλίες υγρών και Ντήζελ. Οι παραπομπές σας το δείχνουν καθαρά.

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 329

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
10 hrs
  -> Ευχαριστώ αλλα δόθηκε άλλη απόδοση.

agree  aggelpan
2 days17 hrs
  -> Ευχαριστώ αλλα δόθηκε άλλη απόδοση.