Oil scraping ring

Greek translation: ελατήριο απόξεσης λαδιού

English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / ENGINE BLOCKS
English term or phrase: Oil scraping ring
....
Tania Gkagkali
Greek translation:ελατήριο απόξεσης λαδιού
Explanation:
-
Selected response from:

dimigr73
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ελατήριο απόξεσης λαδιού
dimigr73
4περιστροφικός δακτύλιος λαδιού/δακτύλιος απόξεσης λαδιού/ελατήριο εμβόλου λαδιού
Spyros Salimpas
Summary of reference entries provided
Ελατήριο απόξεσης λιπαντικού
Savvas SEIMANIDIS

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
oil scraping ring
ελατήριο απόξεσης λαδιού


Explanation:
-

dimigr73
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Savvas SEIMANIDIS
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ και καλημέρα! :)

agree  Periklis Zekakis
13 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oil scraping ring
περιστροφικός δακτύλιος λαδιού/δακτύλιος απόξεσης λαδιού/ελατήριο εμβόλου λαδιού


Explanation:
και ελατήριο απόξεσης λαδιού



    Reference: http://iate.europa.eu/SearchByQuery.do;jsessionid=IW3QiieqTW...
    https://www.google.gr/?gws_rd=cr&ei=acVFWPOpHMjzsAG1t4KoBA#q=%22%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BE%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82+%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE
Spyros Salimpas
Native speaker of: Native in GreekGreek




Reference comments


2 hrs
Reference: Ελατήριο απόξεσης λιπαντικού

Reference information:
- Παραπομπές :

1. ''9 Περιεχόμενα 2008 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 Μηχανική ελατηρίων εμβόλου 5.1 .... και σαν ελατήριο απόξεσης λιπαντικού, όπως βέβαια και σαν ελατήριο συμπίεσης''

- http://docplayer.gr/3401020-T-e-i-serron-sholi-tehnologikon-...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-12-05 22:00:57 GMT)
--------------------------------------------------

2. '' Την στεγανότητα αυτή εξασφαλίζουν τα ελατήρια του εμβόλου. ... εμβόλων διακρίνονται σε ελατήρια συμπίεσης και σε ελατήρια απόξεσης λαδιού.''

- http://www.bmw-motorsport.gr/forums/archive/index.php/t-1918...

Savvas SEIMANIDIS
France
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 152