splitter

Greek translation: διπλό στόμιο εκροής/εξόδου/splitter

English term or phrase:splitter
Greek translation:διπλό στόμιο εκροής/εξόδου/splitter
Entered by: Spyros Salimpas

07:57 Apr 18, 2018
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: splitter
Αφορά εξάρτημα μηχανής παρασκευής καφέ.

"Coffee drips from the splitter."

"The drink flows via the splitter into the cup."

Ποιος είναι ο ενδεδειγμένος όρος;
Turn social sharing on.
Like 14
Spyros Salimpas
διπλό στόμιο εκροής/εξόδου
Explanation:
Αναφέρεται στο στόμιο εκροής του καφέ (https://www.google.gr/search?q="στόμιο εκροής καφέ"&rlz=1C1A... Λέγεται και στόμιο εξόδου καφέ (https://www.google.gr/search?rlz=1C1ASUC_enGR663GR663&biw=19...
Σε μερικές καφετιέρες εσπρέσο το στόμιο αυτό είναι διπλό προκειμένου να είναι δυνατό το γέμισμα δύο φλυτζανιών ταυτοχρόνως (βλ. για παράδειγμα http://www.homekit.gr/Images/Products/Normal/1120000/1120513...
Συνεπώς, θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις την απόδοση διπλό στόμιο εκροής του καφέ ή διπλό στόμιο εξόδου του καφέ.
Selected response from:

Georgios Anagnostou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1διπλό στόμιο εκροής/εξόδου
Georgios Anagnostou
2έξοδος / splitter / διαχωριστικό /στόμιο
Posted via ProZ.com Mobile
Anastasia Naoumi


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
διπλό στόμιο εκροής/εξόδου


Explanation:
Αναφέρεται στο στόμιο εκροής του καφέ (https://www.google.gr/search?q="στόμιο εκροής καφέ"&rlz=1C1A... Λέγεται και στόμιο εξόδου καφέ (https://www.google.gr/search?rlz=1C1ASUC_enGR663GR663&biw=19...
Σε μερικές καφετιέρες εσπρέσο το στόμιο αυτό είναι διπλό προκειμένου να είναι δυνατό το γέμισμα δύο φλυτζανιών ταυτοχρόνως (βλ. για παράδειγμα http://www.homekit.gr/Images/Products/Normal/1120000/1120513...
Συνεπώς, θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις την απόδοση διπλό στόμιο εκροής του καφέ ή διπλό στόμιο εξόδου του καφέ.

Georgios Anagnostou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλημέρα, να 'σαι καλά!
20 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
έξοδος / splitter / διαχωριστικό /στόμιο


Explanation:
Από ό, τι καταλαβαίνω είναι η διπλή έξοδος στις μηχανές espresso που μοιράζει τον καφέ σε δύο φλιτζάνια. Το βρίσκεις και splitter αλλά θεωρώ ότι ίσως δεν χρειάζεται ακριβής (πιο τεχνική) απόδοση σε αυτήν την περίπτωση

Anastasia Naoumi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek