KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

let-through current

Greek translation: ρεύμα αγωγιμότητας κυκλώματος διακοπής κατά τη διακοπή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:let-through current
Greek translation:ρεύμα αγωγιμότητας κυκλώματος διακοπής κατά τη διακοπή
Entered by: Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI

13:12 Nov 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: let-through current
"verification of short-circuit withstand for let-through currents"
K. Kanistra M. Kremastioti
Greece
ρεύμα αγωγιμότητας κυκλώματος διακοπής κατά τη διακοπή
Explanation:
Το Μεγάλο Αγγλοελληνικό Λεξικό
Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας
Αυτοματισμού-Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής-Ρομποτικής

Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσ/νίκη 1999

---------------------------------------------------------------------

Σημείωση:

peak current (Ip)= Η μεγίστη τιμή κορυφής μιας ημιπεριόδου ενός κύματος ή ενός παλμού ac. Ονομάζεται επίσης MAXIMUM CURRENT

Δηλαδή το peak current είναι εξ ορισμού η μεγιστή τιμή του ρεύματος! Δεν μπορεί επομένως να μιλάμε για 'μέγιστο ρεύμα κορυφής'.

---------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 48 mins (2004-11-29 17:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

Επιπλέον από το ίδιο λεξικό:

short circuit = Η ανεπιθύμητη διάδοση ρεύματος χαμηλής αντίστασης σε κύκλωμα μέσω της οποίας το ρεύμα παρακάμπτει εξαρτήματα ή κυκλώματα.

short circuit current = ρεύμα βραχυκυκλώματος
Σε τροφοδοτικό ισχύος, το ρεύμα που διέρχεται όταν η έξοδος έχει άμεσα συντομευθεί. Πολλά τροφοδοτικά ισχύος έχουν εξαρτήματα διακοπής που προκαλούν το σταμάτημα της ροής του ρεύματος, όταν η έξοδος έχει βραχυκυκλωθεί. Άλλα τροφοδοτικά παρεμβάλλουν αποτελεσματικά αντίσταση στη σειρά με το φορτίο, ώστε αν είναι απαραίτητο, να περιοριστεί το ρεύμα.

Ή ακόμη από το:

Αναλυτικό Λεξικό Ηλεκτρονικής και Επικοινωνιών
Κ. Φρυδά, Ηλεκτρονικός Μηχ. B.Sc., M.Sc.

short circuit = ανεπιθύμητη ή εσκεμμένη σύνδεση πολύ μικρής αντίστασης μεταξύ δύο σημείων κυκλώματος.

short circuit current = ρεύμα βραχυκυκλώματος.
Είναι το μέγιστο ρεύμα που διαρρέει βραχυκύκλωμα όπου, αν είναι τυχαίο, πρέπει να εμποδίζεται από ασφάλεια.





--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 50 mins (2004-11-29 17:03:05 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: ... μεγίστη τιμή του ρεύματος ...
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ...καθώς επίσης και για τα tips όσον αφορά τα λεξικά
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3διερχόμενο ρεύμα
Vicky Papaprodromou
5 +1ρεύμα αγωγιμότητας κυκλώματος διακοπής κατά τη διακοπή
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
4μέγιστο ρεύμα κορυφής
Katerina Kallitsi


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μέγιστο ρεύμα κορυφής


Explanation:
-

Katerina Kallitsi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Είναι το ίδιο με το peak current?
The asker has declined this answer
Comment: Είναι το ίδιο με το peak current?

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
διερχόμενο ρεύμα


Explanation:
http://www.physics4u.gr/articles/2003/airphysics3.html
http://www.airpaxppp.com/pppsite/copblt.html

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!

agree  Assimina Vavoula
2 hrs
  -> Eυχαριστώ, Μίνα. Προηγουμένως όχι απλώς πρόλαβες αλλά τα έλεγες και περίφημα. :-)

agree  Evdoxia R.
22 hrs
  -> Eυχαριστώ και πάλι!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ρεύμα αγωγιμότητας κυκλώματος διακοπής κατά τη διακοπή


Explanation:
Το Μεγάλο Αγγλοελληνικό Λεξικό
Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας
Αυτοματισμού-Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής-Ρομποτικής

Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, Θεσ/νίκη 1999

---------------------------------------------------------------------

Σημείωση:

peak current (Ip)= Η μεγίστη τιμή κορυφής μιας ημιπεριόδου ενός κύματος ή ενός παλμού ac. Ονομάζεται επίσης MAXIMUM CURRENT

Δηλαδή το peak current είναι εξ ορισμού η μεγιστή τιμή του ρεύματος! Δεν μπορεί επομένως να μιλάμε για 'μέγιστο ρεύμα κορυφής'.

---------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 48 mins (2004-11-29 17:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

Επιπλέον από το ίδιο λεξικό:

short circuit = Η ανεπιθύμητη διάδοση ρεύματος χαμηλής αντίστασης σε κύκλωμα μέσω της οποίας το ρεύμα παρακάμπτει εξαρτήματα ή κυκλώματα.

short circuit current = ρεύμα βραχυκυκλώματος
Σε τροφοδοτικό ισχύος, το ρεύμα που διέρχεται όταν η έξοδος έχει άμεσα συντομευθεί. Πολλά τροφοδοτικά ισχύος έχουν εξαρτήματα διακοπής που προκαλούν το σταμάτημα της ροής του ρεύματος, όταν η έξοδος έχει βραχυκυκλωθεί. Άλλα τροφοδοτικά παρεμβάλλουν αποτελεσματικά αντίσταση στη σειρά με το φορτίο, ώστε αν είναι απαραίτητο, να περιοριστεί το ρεύμα.

Ή ακόμη από το:

Αναλυτικό Λεξικό Ηλεκτρονικής και Επικοινωνιών
Κ. Φρυδά, Ηλεκτρονικός Μηχ. B.Sc., M.Sc.

short circuit = ανεπιθύμητη ή εσκεμμένη σύνδεση πολύ μικρής αντίστασης μεταξύ δύο σημείων κυκλώματος.

short circuit current = ρεύμα βραχυκυκλώματος.
Είναι το μέγιστο ρεύμα που διαρρέει βραχυκύκλωμα όπου, αν είναι τυχαίο, πρέπει να εμποδίζεται από ασφάλεια.





--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 50 mins (2004-11-29 17:03:05 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: ... μεγίστη τιμή του ρεύματος ...

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ...καθώς επίσης και για τα tips όσον αφορά τα λεξικά

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Έστω και καθυστερημένα ... αλλά τώρα είδα την απάντησή σου.
3 hrs
  -> :-)))