International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

Removable Data Storage

Greek translation: Αφαιρούμενα Μέσα Αποθήκευσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Removable Data Storage
Greek translation:Αφαιρούμενα Μέσα Αποθήκευσης
Entered by: Katerina Kallitsi

23:19 Mar 4, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Media / Multimedia
English term or phrase: Removable Data Storage
Imation data-storage products provide the tried and tested quality, reliability and performance you need to manage, store and protect your data.

If you buy the Imation products listed in the overview in the specified quantities, we will give you a free DVD movie.

Ask your supplier for your order quantities and the conditions governing this special offer.

Market Leader in Removable Data Storage.
Katerina Kallitsi
αφαιρούμενα μέσα αποθήκευσης / αφαιρούμενα συστήματα αποθήκευσης
Explanation:
Αυτό πιστεύω πηγαίνει περισσότερο - ιδίως στη μετάφραση της φράσης "Market Leader in Removable Data Storage."

COMPUFLEX - Products
... αντίγραφα ασφαλείας σε αφαιρούμενα μέσα κάθε
τύπου ... ή μεγάλες ανάγκες αποθήκευσης και ...
www.compuflex.com.cy/accessory1.html - 37k - Cached - Similar pages

TechTeam Community » Οδηγός μεταφοράς ...
... κάποιο zip drive ή άλλη συσκευή αποθήκευσης σε
αφαιρούμενα μέσα μεγάλης χωρητικότητας ...
www.techteam.gr/phpBB2/kb.php?mode=article&k=5 - 21k - Cached - Similar pages

Οι παρακάτω πίνακες συγκρίνουν τις ...
Αξιολόγηση. Σύγκριση εκδόσεων Windows Server 2003.
November 11, 2001, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Δυνατότητες. ...
www.microsoft.com/hellas/windows/windowsserver2003/ evaluation/choosing/default.asp - 76k - Cached - Similar pages

in.gr
... ή άλλα αφαιρούμενα μέσα (zip ... Τα μέσα που χρησιμοποιούνται ... με
δυνατότητα αποθήκευσης 650MB ...
www.in.gr/computer/recording/recording3.htm - 20k - Cached - Similar pages

Zip 100 Plus
... standard στα αφαιρούμενα μέσα γίνεται καλύτερο ! ... προϊόντων
αφαιρούμενης αποθήκευσης Iomega Zip ...
www.testit.gr/articles/reviews/zipplus.htm - 4k - Cached - Similar pages

Interset
... όπως η Iomega (αφαιρούμενα συστήματα αποθήκευσης ... μαγνητο-οπτικά
μέσα αποθήκευσης υψηλής ...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ, Σπύρο.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Αποσπώμενη μονάδα αποθήκευσης δεδομένων
Valentini Mellas
3 +3αφαιρούμενα μέσα αποθήκευσης / αφαιρούμενα συστήματα αποθήκευσης
Spiros Doikas


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
removable data storage
Αποσπώμενη μονάδα αποθήκευσης δεδομένων


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-03-04 23:40:32 GMT)
--------------------------------------------------

ή και φορητές (δες \"Γνώση των κύριων μερών ενός Η/Υ: επεξεργαστής (CPU), σκληρός δίσκος,συσκευές εισόδου / εξόδου, κατηγορίες μνήμης, φορητές συσκευές αποθήκευσης όπως δισκέτα, zip disc, CD-ROM κτλ.\" από www.lawnet.gr/lawnet/seminaria/seminaria2.asp)

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti: molis epestrepsa apo oreo ksenixti kai adi na nistazo exo apistefti oreksi na metafraso olo ton planiti...!!!
2 hrs
  -> :) ksipnia tetoia ora ?

agree  marina2002: a kali mou betty. ego pali koutoulaga sto pliktrologio :-)
8 hrs
  -> :) diladi milame gia omadiko orgio kanate extes to vradi ?

agree  Ilias Sifakis
8 hrs
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
14 hrs

agree  Lamprini Kosma
15 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
αφαιρούμενα μέσα αποθήκευσης / αφαιρούμενα συστήματα αποθήκευσης


Explanation:
Αυτό πιστεύω πηγαίνει περισσότερο - ιδίως στη μετάφραση της φράσης "Market Leader in Removable Data Storage."

COMPUFLEX - Products
... αντίγραφα ασφαλείας σε αφαιρούμενα μέσα κάθε
τύπου ... ή μεγάλες ανάγκες αποθήκευσης και ...
www.compuflex.com.cy/accessory1.html - 37k - Cached - Similar pages

TechTeam Community » Οδηγός μεταφοράς ...
... κάποιο zip drive ή άλλη συσκευή αποθήκευσης σε
αφαιρούμενα μέσα μεγάλης χωρητικότητας ...
www.techteam.gr/phpBB2/kb.php?mode=article&k=5 - 21k - Cached - Similar pages

Οι παρακάτω πίνακες συγκρίνουν τις ...
Αξιολόγηση. Σύγκριση εκδόσεων Windows Server 2003.
November 11, 2001, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Δυνατότητες. ...
www.microsoft.com/hellas/windows/windowsserver2003/ evaluation/choosing/default.asp - 76k - Cached - Similar pages

in.gr
... ή άλλα αφαιρούμενα μέσα (zip ... Τα μέσα που χρησιμοποιούνται ... με
δυνατότητα αποθήκευσης 650MB ...
www.in.gr/computer/recording/recording3.htm - 20k - Cached - Similar pages

Zip 100 Plus
... standard στα αφαιρούμενα μέσα γίνεται καλύτερο ! ... προϊόντων
αφαιρούμενης αποθήκευσης Iomega Zip ...
www.testit.gr/articles/reviews/zipplus.htm - 4k - Cached - Similar pages

Interset
... όπως η Iomega (αφαιρούμενα συστήματα αποθήκευσης ... μαγνητο-οπτικά
μέσα αποθήκευσης υψηλής ...


Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
Ευχαριστώ, Σπύρο.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitra Karamperi
3 hrs

agree  Lamprini Kosma
4 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
5 hrs