KudoZ home » English to Greek » Medical: Health Care

"Good practices in the manufacture and quality control of drugs"

Greek translation: κανόνες καλής παρασκευής και ποιοτικού ελέγχου φαρμάκων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"Good practices in the manufacture and quality control of drugs"
Greek translation:κανόνες καλής παρασκευής και ποιοτικού ελέγχου φαρμάκων
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

12:35 Jun 30, 2007
English to Greek translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Health Care / πιστοποίηση ιατρ. προϊοντων
English term or phrase: "Good practices in the manufacture and quality control of drugs"
kanonas tis WHO:
"Good practices in the manufacture and quality control of drugs"
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κανόνες καλής παρασκευής και (ποιοτικού) ελέγχου των φαρμάκων
Explanation:
http://tinyurl.com/2vgvec

Κατά τα λοιπά, θα τηρούνται πλήρως οι κανόνες καλής παρασκευής και ελέγχου και σε όλη τη διαδικασία θα λαμβάνονται όλα τα μέτρα που διασφαλίζουν την ...
www.eof.gr/html/law54.html

Y6/75691, 1533/14.10.04, Κανόνες καλής παρασκευής όσον αφορά τα φάρμακα και τα δοκιμαζόμενα φάρμακα που προορίζονται για τον άνθρωπο ...
www.sfee.gr/article/greek/488/126/index.html

Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Προβολή ως HTML
Ένωσης για τους Κανόνες Καλής Παρασκευής φαρµακευτικών. προϊόντων. Tίτλος:. Έλεγχος Καταλληλότητας και Επικύρωση Αξιοπιστίας ...
ec.europa.eu/enterprise/pharmaceuticals/eudralex/vol-4/pdfs-m/gmpan15_el.pdf

... στον Τομέα του καθορισμού αρχών και κατευθυντηρίων γραμμών που αφορούν τους κανόνες καλής παρασκευής φαρμάκων που προορίζονται για ανθρώπινη χρήση ...
www.elinyae.gr/el/category_details.jsp?cat_id=758
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Νάντια μου!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2κανόνες καλής παρασκευής και (ποιοτικού) ελέγχου των φαρμάκων
Nadia-Anastasia Fahmi
3 +1ορθές πρακτικές παρασκευής και ποιοτικού ελέγχου φαρμάκωνAssimina Vavoula


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
"good practices in the manufacture and quality control of drugs"
ορθές πρακτικές παρασκευής και ποιοτικού ελέγχου φαρμάκων


Explanation:
αυτή την γνώμη έχω...
Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eleni Polychronidou
22 hrs
  -> Ευχαριστώ Ελένη. Καλό μεσημέρι...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
good practices in the manufacture and quality control of drugs
κανόνες καλής παρασκευής και (ποιοτικού) ελέγχου των φαρμάκων


Explanation:
http://tinyurl.com/2vgvec

Κατά τα λοιπά, θα τηρούνται πλήρως οι κανόνες καλής παρασκευής και ελέγχου και σε όλη τη διαδικασία θα λαμβάνονται όλα τα μέτρα που διασφαλίζουν την ...
www.eof.gr/html/law54.html

Y6/75691, 1533/14.10.04, Κανόνες καλής παρασκευής όσον αφορά τα φάρμακα και τα δοκιμαζόμενα φάρμακα που προορίζονται για τον άνθρωπο ...
www.sfee.gr/article/greek/488/126/index.html

Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Προβολή ως HTML
Ένωσης για τους Κανόνες Καλής Παρασκευής φαρµακευτικών. προϊόντων. Tίτλος:. Έλεγχος Καταλληλότητας και Επικύρωση Αξιοπιστίας ...
ec.europa.eu/enterprise/pharmaceuticals/eudralex/vol-4/pdfs-m/gmpan15_el.pdf

... στον Τομέα του καθορισμού αρχών και κατευθυντηρίων γραμμών που αφορούν τους κανόνες καλής παρασκευής φαρμάκων που προορίζονται για ανθρώπινη χρήση ...
www.elinyae.gr/el/category_details.jsp?cat_id=758


Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
Grading comment
Ευχαριστώ Νάντια μου!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: Μάλιστα, κυρία μου! (και στο αγαπητό μας ΙΑΤΕ) :-))
25 mins
  -> Ευχαριστώ, Λίνα. Καλημέρα όλη μέρα!

agree  Danae Ferri
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Δανάη. Καλημέρα όλη μέρα!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Nadia-Anastasia Fahmi, Danae Ferri