KudoZ home » English to Greek » Medical: Health Care

occurs

Greek translation: υπάρχει


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:occurs
Greek translation:υπάρχει
Entered by: Katerina Kallitsi

02:29 Mar 11, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Medical: Health Care / An alertness product
English term or phrase: occurs
ΧΧΧ works thanks to its correct composition

Taurine – an amino acid occurring in the human body that helps the detoxification of the organism and the correct activity of the brain centres

What stimulates your organism is a balanced combination of the above substances, headed by taurine, which occurs naturally in your body.

Παράγεται ή δρα; Η ταυρίνη παράγεται στον οργανισμό μας;
Katerina Kallitsi
βρίσκεται
Explanation:
αυτή είναι η έννοια (is found to exist, για να είμαι ακριβής)
Μπορείς επίσης να πεις "παράγεται"
Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Σωστά, "υπάρχει". Έτσι το έγραφε και το site που μου παρέθεσες στην προηγούμενη ερώτησή μου. Ευχαριστώ, και τη Λαμπρινή
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4βρίσκεταιxxxx-Translator
5συναντάται, απαντάται
Valentini Mellas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
βρίσκεται


Explanation:
αυτή είναι η έννοια (is found to exist, για να είμαι ακριβής)
Μπορείς επίσης να πεις "παράγεται"

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Σωστά, "υπάρχει". Έτσι το έγραφε και το site που μου παρέθεσες στην προηγούμενη ερώτησή μου. Ευχαριστώ, και τη Λαμπρινή

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Σωστά Στέλλα! Η ταυρίνη όντως παράγεται στον οργανισμό μας, αλλά το "occurring" εδώ μάλλον έχει την έννοια του "υπάρχει".
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Λαμπρινή :)

agree  Betty Revelioti
7 hrs
  -> thanks, Betty :)

agree  Vicky Papaprodromou
9 hrs
  -> thanks, Vicky :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
14 hrs
  -> thanks, Nadia :)

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
συναντάται, απαντάται


Explanation:
Αυτό που διεγείρει τον οργανισμό σας είναι ένας ισορροπημένος συνδυασμός των προαναφερομένων ουσιών, με πρωταρχική την ταυρίνη, που συναντάται φυσικά στο σώμα σας.

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7